Gå til innhold

Er denne damen psykotisk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
37 minutter siden, kupton skrev:

Helt enig. Du har ikke peiling!

Jo jeg har egentlig det ,blir bare litt frustrert over folk som ikke forstår psykose og som ikke gidder å sette seg litt inn i hva det er når de allikevel er interessert i det. Må snart bli slutt på sterio type fremstilling av folk med psykose. 

Anonymkode: 6e4f6...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke på bipolar lidelse hvis du mener hypomani bare er en unnskyldning for å oppføre seg dårlig. 
Så er jeg også enig med det i at det er en eller flere her som ikke har peiling på psykose. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, kupton skrev:

Nei, ikke på bipolar lidelse hvis du mener hypomani bare er en unnskyldning for å oppføre seg dårlig. 
Så er jeg også enig med det i at det er en eller flere her som ikke har peiling på psykose. 

Det skrev jeg bare for å provosere litt,så mener ikke det . Har over gjennomsnittet god kontroll på  bipolar, flere personlighetsforstyrrelser og psykoselidelser ,da jeg har høy utdannelse. Men når en selv har psykosesykdom så blir en lei av stigma, det er tungt  å leve med en sånn sykdom . Selv passer jeg alltid på utseende og  klær, nettopp for å slippe stigmatisering fra samfunnet. De fleste andre jeg har møtt med bipolar og psykose er velkledd og rene ,sjelden jeg ser uvaskede og ustelte folk som oppfører seg rart på psykoseavdelingen. 

Anonymkode: 6e4f6...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har over gjennomsnittet god kontroll på  bipolar

Haha du sa jo i sta at du hadde lite greie på bipolar!

Anonymkode: 080a2...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke det er greit å bruke diagnosen din som en unnskyldning for at du oppfører deg så slemt her inne. Hvorfor er du så slem egentlig?

Anonymkode: b2eb7...52b

Jeg er ikke slem! Bare humoristisk! Jeg har humor, har ikke du? :D

Anonymkode: 080a2...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha du sa jo i sta at du hadde lite greie på bipolar!

Anonymkode: 080a2...234

Jepp og du skjønner ikke greia.

Anonymkode: 6e4f6...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...