Gå til innhold

Hva gjør jeg nå??


Bakkern2

Anbefalte innlegg

Jeg har fått et problem med ei jente jeg dater. Det har seg slik at jeg kom ut av et 15 år langt forhold i fjor sommer. Utover høsten stiftet jeg nærmere bekjentskap med en ny kollega på jobben. Vi hadde det helt topp sammen, og hun uttrykte at hun aldri hadde følt det sånn med noen før. 

Pga mine unger fra forrige forhold og turbulens med min eks måtte vi holde en lav profil. Jeg har hatt mine nedturer og dette har gått utover vårt forhold. Det toppet seg forrige uke, da jeg ble avvisende og sur ovenfor henne. Hun har, naturlig nok, sett seg lei på dette og vurderer nå hele greia. Jeg kjenner at jeg er veldig glad i henne og har det vondt med følelsen av å miste henne. Mine funderinger går nå på hva kan jeg gjøre for å vinne tillitten tilbake. Alle gode tips og råd mottas med takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er det ikke bare til å si unnskyld og gi en forklaring? Og love å skjerpe deg heretter?

Anonymkode: 0c827...ef2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok ikke så enkelt. Har prøvd det, men nå sier hun at følelsene dessverre ikke er der dem var lengre. Vi skal prøve å fortsette og treffes for å se om de kan komme tilbake.

Det er vel bare å gjøre sitt beste på å overbevise henne om at dette er liv laga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bakkern2 skrev:

Det var nok ikke så enkelt. Har prøvd det, men nå sier hun at følelsene dessverre ikke er der dem var lengre. Vi skal prøve å fortsette og treffes for å se om de kan komme tilbake.

Det er vel bare å gjøre sitt beste på å overbevise henne om at dette er liv laga.

Gikk det ikke litt fort? Å gå inn i noe nytt få mnd etter at et 15 år langt forhold tok slutt høres hastig ut? Ikke ha det travelt, barna dine er viktigst nå etter min mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
5 timer siden, Bakkern2 skrev:

Det var nok ikke så enkelt. Har prøvd det, men nå sier hun at følelsene dessverre ikke er der dem var lengre. Vi skal prøve å fortsette og treffes for å se om de kan komme tilbake.

Det er vel bare å gjøre sitt beste på å overbevise henne om at dette er liv laga.

Du får benytte anledningen til å møte henne, men ikke mase eller pushe noen ting. Vis tydelig at du forstår hennes reaksjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Lillemus skrev:

Gikk det ikke litt fort? Å gå inn i noe nytt få mnd etter at et 15 år langt forhold tok slutt høres hastig ut? Ikke ha det travelt, barna dine er viktigst nå etter min mening. 

Kanskje det er det jeg får igjen for nå, men følelsene er ikke så lett å råde over.  Vi hadde det så fint sammen og det ene førte det andre med seg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Gargamel skrev:

Du får benytte anledningen til å møte henne, men ikke mase eller pushe noen ting. Vis tydelig at du forstår hennes reaksjon. 

Det kanskje er det beste nå. En blir litt rådløs når det eneste en egentlig vil er å være med henne, men så vil en ikke mase. Hun sier det er vanskelig å si hva som har skjedd,  men jeg lurer på om mine nedturer har skjøvet hennes følelser bort? Så er spørsmålet; kan de komme tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
23 minutter siden, Bakkern2 skrev:

Det kanskje er det beste nå. En blir litt rådløs når det eneste en egentlig vil er å være med henne, men så vil en ikke mase. Hun sier det er vanskelig å si hva som har skjedd,  men jeg lurer på om mine nedturer har skjøvet hennes følelser bort? Så er spørsmålet; kan de komme tilbake?

De kan komme tilbake, men ikke regn med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Gargamel skrev:

De kan komme tilbake, men ikke regn med det. 

Det blir en prøvelse det her kjenner jeg. Nå klarer jeg ikke fokusere på noe annet, men det må en bare prøve å stå i. Funderer på om det er lurt å prøve og snakke med henne om hva hun savner i forholdet, hva hun ønsker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bakkern2 skrev:

Det blir en prøvelse det her kjenner jeg. Nå klarer jeg ikke fokusere på noe annet, men det må en bare prøve å stå i. Funderer på om det er lurt å prøve og snakke med henne om hva hun savner i forholdet, hva hun ønsker...

Lite tips: masing er verdens største turn-off.. La henne være i fred, så får hun tid til å tenke og kanskje vil hun savne deg etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Lillemus skrev:

Lite tips: masing er verdens største turn-off.. La henne være i fred, så får hun tid til å tenke og kanskje vil hun savne deg etterhvert. 

Takk for tips. Får kanskje prøve det. Så er det tidsperspektivet oppi her, hvor lenge skal en liksom gå å vente/ la henne være i fred?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...