Gå til innhold

Helsearbeider i ulønnet permisjon, ingen rettigheter ved sykdom?🙈


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hjelp. Er hjemme med babyen min i ulønnet permisjon og skal tilbake i jobb om to uker. Er helsefagarbeider.

Nå kom jeg derimot plutselig på at jeg I utgangspunktet ikke har rettigheter etter ulønnet permisjon før jeg har jobbet i 4 uker. Og smittefaren i dette yrket er jo stor nå😣

Noen som vet om de forandrer de strenge reglene rundt ulønnet permisjon og sykemelding her hos Nav i disse tider?
 

Ville føltes ganske urettferdig om jeg i tillegg til å ofte helsa mi for for å gå på jobb nå i disse dager, i tillegg kan ende opp med å da bli smittet og uten å få sykepenger fordi jeg har hatt ulønnet permisjon😓 Jeg har hatt 5 måneder uten lønn pga permsjon og har ikke råd til en eneste uke til😓

Håper noen kan gi meg positive svar her..

Men svar kun om dere er nokså sikre!

 

Anonymkode: eb59a...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...