Gå til innhold

PMS?


Thanxine

Anbefalte innlegg

Hei.  
Jeg har de siste 2 ukene hatt en konstant følelse av sommerfugler i magen, som et sug, dette fyller seg også opp i brystet og utover hele overkroppen, som kriblinger eller angstfølelse. Jeg er urolig i beina mine og innvendig, klarer ikke å sitte for lenge i ro, en rastløshet. For en uke siden begynte jeg å få en kåthets følelse som ikke går over. Jeg har vært opp og ned i humøret, gråter mye og er irritabel mens andre dager er det ikke slik. Jeg har gått på p sprøyten i 12 år uten opphold, så i oktober bestemte jeg meg for å ta en pause. Har ventet på menstruasjonen, men den har ikke kommet enda. I går hadde jeg sinnsyk hodepine, samt smerter i underlivet og en murrende følelse i skjeden, samt et press. Jeg svettet som en gris i natt og våknet med hodepine. Jeg har også hatt en enorm lyst på snop i det siste, noe jeg aldri har lengre. Jeg leverte en urinprøve til legen, mistenkte urinveisinfeksjon, men den var negativ, men det viste derimot blod i urinen. Kan dette være PMS? Har aldri opplevd det slik før, det med sommerfuglene i magen og angstfølelsen har jeg heller aldri opplevd på den måten. Når sant skal sies så sliter jeg med helse angst, men det pleier alikevel ikke å opptre på den måten. 

Hilsen fortvilet jente 36

Endret av Thanxine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...