Gå til innhold

Kupton - bipolar?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har borderline pf og. angstlidelse. I perioder på ca en uke kan jeg ha en bedre periode hvor jeg nesten blir litt gira og gjøremål blir enklere. Jeg prater da mye, er engasjert, selv om problemene jeg har kan surre i hodet. Ekstremt dårlig konsentrasjon, veldig stressa og har det veldig travelt. Blir sliten av meg selv.

Så kommer en veldig dårlig periode hvor alle problemer jeg har plager meg veldig. Men jeg blir da overdrevet dårlig og veldig ubalanse. Personlig hygiene dårlig, orker ingenting, deprimert, gråter, i ubalanse, krangler. Veldig vondt inni meg og forvirret ang paranoide forestillinger ift andre (ikke psykose). Tankene i kaos og ikke sikker på noe. Da er jeg deprimert.

Kan jeg ha bipolar lidelse? Humører varierer ikke så mye innen én dag, dette går mer i perioder over flere dager. Jeg har mange traumer i bagasjen. 

Anonymkode: 45f42...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...