Gå til innhold

Sequidot


Prematurmenopause

Anbefalte innlegg

Prematurmenopause

Hei.

Jeg fikk påvist prematur menopause da jeg var 19 år. Nå er jeg 33 og har fortsatt fysiske problemer som følge av dette. De siste 14 årene har jeg hatt blødninger totalt ca 5 ganger, da maks 3 dager. Gikk først noen år på novofem, uten blødninger, ble byttet ut og har tatt activelle i mange år, men startet nå opp med sequidot, etter at jeg ikke tålte trisekvens. Østrogenet mitt ligger på 0,08, tror jeg hun sa.

Jeg forstod det hvertfall slik at man skulle få blødninger av sequidot. Når er det beregnet at disse skal komme? Jeg har nemlig fått det i dag, etter å ha hatt plaster på i ett døgn. Er det for tidlig? Bør jeg melde fra?

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...