Gå til innhold

Hva må til? NHD


Gjest lema

Anbefalte innlegg

Jeg føler at jeg har kommet til et punkt som jeg føler ar jeg ikke takler mer av mine humørsvingninger, livet eller ansvar for hus,barn og mann- jeg vil bort, bort for å hvile!!! Sove ut-hente krefter over lengre tid, ikke for noen timer eller et par dager, men for noen uker- da med behandling av mitt sinn og mitt udregelige ego!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fannyfone

Dra på rekreasjon. Kjenner noen som har gjort det. Der trimmer man litt, spiser sunn mat, har noen å snakke med, men samtidig tid til seg selv.

Vet ikke hvordan dette blir søkt om, men snakk med legen din. Du fortjener det helt sikkert! Da tror jeg det er snakk om et fire ukers opphold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...