Gå til innhold

Jeg er så lei av å ikke få sove!


Gjest Fastnick

Anbefalte innlegg

Gjest Fastnick

Jeg har i lengre tid sovet veldig lite/dårlig om nettene. Tar Quetiapine og andre medisiner mot BP1. Jeg har formidlet dette til psykiater uten at det ble gjort noe. På fredag sa jeg ifra igjen, og tafatt som hun er ba hun meg øke med kun 25 mg Q om kvelden. Det holder jo åpenbart ikke, så i morgen burde jeg vel ringe igjen og si ifra? Jeg har vært litt hypoman den siste uka også, og jeg er litt redd for at jeg snart blir manisk, eller at det går galt på annen måte. Jeg er ikke spesielt trøtt eller sliten, men heller litt irritert og sint nå pga det her! 😡

Endret av Fastnick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sover dårlig for tiden jeg og, men ser ikke på det som noen krise 

mer litt kjipt Og kjedelig, men går seg til. Får sove til slutt. Går i perioder 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel_doler

Har ikke noen gode råd men vet hvordan det er å ikke få sove. Sovet ca 7 timer totalt den siste uken. Slitt med søvn av og på så lenge jeg kan huske. Denne perioden har vart snart et år. 
 

Ta kontakt med de i morgen du og fortell hvordan det ligger an. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...