AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 Skrevet 24. mars 2020 Hva skjer om jeg forteller til psykiateren at jeg egentlig er frisk nok til å jobbe og egentlig har et normalt velfungerende liv, men at jeg bare har latet som jeg er syk og lavtfungerende for å få trygd og nå ønsker å avslutte? Anonymkode: be210...95c 0 Siter
kupton Skrevet 24. mars 2020 Skrevet 24. mars 2020 Hvis du ønsker å avslutte, så blir terapien avsluttet. Verre er det ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 Skrevet 24. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer om jeg forteller til psykiateren at jeg egentlig er frisk nok til å jobbe og egentlig har et normalt velfungerende liv, men at jeg bare har latet som jeg er syk og lavtfungerende for å få trygd og nå ønsker å avslutte? Anonymkode: be210...95c Er det nå du vil at vi skal si: Ånei, du må ikke føle på at du opptar plass i psykiatrien unødvendig. Du er sikkert syk nok, hvis ikke hadde du jo ikke fått plass i utgangspunktet. La nå behandler avslutte deg, ikke press det frem selv. Anonymkode: 4ed2e...703 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 Skrevet 24. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer om jeg forteller til psykiateren at jeg egentlig er frisk nok til å jobbe og egentlig har et normalt velfungerende liv, men at jeg bare har latet som jeg er syk og lavtfungerende for å få trygd og nå ønsker å avslutte? Anonymkode: be210...95c Samme lurer jeg på. Kjenner et menneske som leste seg opp på psykiske lidelser og fikk diagnose/trygd (for å sikre inntekt en periode). Har alltid vært og er frisk og velfungerende. Psyk i gjerningsøyeblikket? Anonymkode: 149ef...4d6 0 Siter
kupton Skrevet 24. mars 2020 Skrevet 24. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Psyk i gjerningsøyeblikket? Nei. Personlighetsproblematikk. Dyssosial. 0 Siter
frosken Skrevet 24. mars 2020 Skrevet 24. mars 2020 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer om jeg forteller til psykiateren at jeg egentlig er frisk nok til å jobbe og egentlig har et normalt velfungerende liv, men at jeg bare har latet som jeg er syk og lavtfungerende for å få trygd og nå ønsker å avslutte? Anonymkode: be210...95c Hvordan psykiateren vil reagere, avhenger vel av hva som er ansett som hovedproblematikken din. Noen mennesker med alvorlig psykisk lidelse, kan fra tid til annen få det for seg at de slett ikke er syke, at alt bare er en misforståelse osv. Endret 24. mars 2020 av frosken 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 Skrevet 24. mars 2020 1 time siden, frosken skrev: Hvordan psykiateren vil reagere, avhenger vel av hva som er ansett som hovedproblematikken din. Noen mennesker med alvorlig psykisk lidelse, kan fra tid til annen få det for seg at de slett ikke er syke, at alt bare er en misforståelse osv. Hei. Jeg lurer på hva slags lidelse det er? Kan det være flere? Anonymkode: 92d91...56e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.