Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 18. mars 2002 Skrevet 18. mars 2002 Kan det kalles utuktig atferd av en stefar å spørre barna på julaften om ikke julegaveåpningen kan likestilles med en orgasme? 0 Siter
Gjest losp Skrevet 18. mars 2002 Skrevet 18. mars 2002 Jeg vil si det.Normale voksne snakker ikke om sex mens barna hører på,ikke i vannvare engang. 0 Siter
huufsa Skrevet 18. mars 2002 Skrevet 18. mars 2002 ... jeg vil kalle det det.... -hvor gamle er barna?.... -har de noe forutsetninger for å vite hva en orgasme egentlig er...? Her ville jeg vært skikkelig på vakt!!! Uansett... så er det 'ekkelt' 0 Siter
favn Skrevet 18. mars 2002 Skrevet 18. mars 2002 Dette høres absolutt suspekt ut. Men hvis barna er tenåringer og praten lett går det muligens an... 0 Siter
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 18. mars 2002 Skrevet 18. mars 2002 ... jeg vil kalle det det.... -hvor gamle er barna?.... -har de noe forutsetninger for å vite hva en orgasme egentlig er...? Her ville jeg vært skikkelig på vakt!!! Uansett... så er det 'ekkelt' Barna var 10 og 11 da. 0 Siter
huufsa Skrevet 18. mars 2002 Skrevet 18. mars 2002 Barna var 10 og 11 da. Huff...! Hvis stefaren automatisk gikk ut i fra at barn på 10 og 11 år vet hva han snakker om når han nevner orgasme..... -da er det virkelig fare på ferde, spør du meg.... Kan jo faktisk være mulig at han VET at de vet hva det er.... Dette ville jeg ha gått litt nærmere i sømmene.... *grøss*... Ønsker deg lykke til... 0 Siter
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 18. mars 2002 Skrevet 18. mars 2002 Huff...! Hvis stefaren automatisk gikk ut i fra at barn på 10 og 11 år vet hva han snakker om når han nevner orgasme..... -da er det virkelig fare på ferde, spør du meg.... Kan jo faktisk være mulig at han VET at de vet hva det er.... Dette ville jeg ha gått litt nærmere i sømmene.... *grøss*... Ønsker deg lykke til... Takk skal du ha. Jeg er i gang! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.