Gå til innhold

Vil xeplion virke raskt?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
5 minutter siden, kupton skrev:

Du vil nok merke bedring i løpet av en uke.

Ok. Takk for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 minutter siden, XbellaX skrev:

Hvordan går det med deg?

Jo takk som spør. Det er mye rarhet og forskjellige ting,ser inn i andre dimensjoner når jeg legger meg for å sove. Føler nåler i hodet, og i går kveld borret noen en bolt inn i hodet mitt. Måtte bare ta vival for jeg blir redd og tungpustet. Sykepleieren kalte det hallusinasjoner. Skjer endel åndelige ting nå etter mitt syn, takler det dårlig oppå dette corona styret. Men etter corona kan jeg sikkert takle det bedre,det er jo min livsoppgave. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jo takk som spør. Det er mye rarhet og forskjellige ting,ser inn i andre dimensjoner når jeg legger meg for å sove. Føler nåler i hodet, og i går kveld borret noen en bolt inn i hodet mitt. Måtte bare ta vival for jeg blir redd og tungpustet. Sykepleieren kalte det hallusinasjoner. Skjer endel åndelige ting nå etter mitt syn, takler det dårlig oppå dette corona styret. Men etter corona kan jeg sikkert takle det bedre,det er jo min livsoppgave. 

Det er helt klart hallusinasjoner. De fleste er stresset og har bekymringer så det er ikke spesielt rart at dette påvirker deg slik at du  også blir psykisk dårligere. Ta en dag og en uke av gangen. Det skal komme bedre tider etter dette, hold fast på det. Har du telefonkontakt med psyk.pleieren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, XbellaX skrev:

Det er helt klart hallusinasjoner. De fleste er stresset og har bekymringer så det er ikke spesielt rart at dette påvirker deg slik at du  også blir psykisk dårligere. Ta en dag og en uke av gangen. Det skal komme bedre tider etter dette, hold fast på det. Har du telefonkontakt med psyk.pleieren?

Tar en dag av gangen,alt dette som skjer med meg kommer plutselig og jeg får mistanke om at noen gjør noe med meg. Enten det er aliens eller noen andre,det er litt slitsomt. Ja håper vi overlever alle sammen, og at det vil komme bedre tider. Har telefonkontakt med sykepleieren,det er en trygghet det. 

Men på tirsdag kommer jo hun fra dagsenteret hjem til meg for å sette sprøyten, gruer meg til det. Vi kan jo ikke stå to meter fra hverandre da,men får vaske dørhåndtakene da etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tar en dag av gangen,alt dette som skjer med meg kommer plutselig og jeg får mistanke om at noen gjør noe med meg. Enten det er aliens eller noen andre,det er litt slitsomt. Ja håper vi overlever alle sammen, og at det vil komme bedre tider. Har telefonkontakt med sykepleieren,det er en trygghet det. 

Men på tirsdag kommer jo hun fra dagsenteret hjem til meg for å sette sprøyten, gruer meg til det. Vi kan jo ikke stå to meter fra hverandre da,men får vaske dørhåndtakene da etterpå. 

Hun er garantert så drillet på hygiene at det er det tryggeste mennesket du kan ha i hjemmet ditt akkurat nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, XbellaX skrev:

Hun er garantert så drillet på hygiene at det er det tryggeste mennesket du kan ha i hjemmet ditt akkurat nå. 

Ok. Håper på det da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...