AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 Skrevet 25. mars 2020 Beklager det overfladiske innlegget mitt her nĂ„. Men er det andre som lurer pĂ„ hvor mange avslĂžringer vil nĂ„ vil fĂ„ fremover? BĂ„de mht hĂ„rfarger OG det som jeg har skjĂžnt har tatt helt av blant folk siste Ă„rene; Botox og fillers i rynker!  Jeg har prĂžvd det en gang, men har et avslappet forhold til det. Er enda ung. Men har nĂ„ siste Ă„ret blitt mer bevisst pĂ„ det. Ser hvem som tar jevnlig bĂ„de mye og lite og har ofte lurt pĂ„ hvordan de ser ut nĂ„r effekten forsvinner (sĂ„nn typisk etter 2-3 mnd). NĂ„ i disse corona tider vil jo alle âsom holder seg godt fĂ„ âgrĂ„tt hĂ„r og rynkerđłđ Tipper det er mange som vil slite med dette luksusdillemmaet oppi alt. TrĂžsten er vel at det blir lettere Ă„ holde seg hjemmeđ€Ł Anonymkode: 0a128...461 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 Skrevet 25. mars 2020 Feil forum, kanskje? Anonymkode: 0a484...74f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 Skrevet 25. mars 2020 Haha, ja. Jeg er er visst litt amatĂžr. Er som regel inne pĂ„ âsiste innlegg. Trykket ânytt innlegg og vipps her var jeg. Ikke kan jeg slette det heller. Men finnes sikker verre forum bommerter enn dette;) Anonymkode: 0a128...461 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 Skrevet 25. mars 2020 Er ikke bare botox og fillers.. Mange av de unge tar jo ogsĂ„ Ă„ tatoverer Ăžyenbryna og har vippeextensions. Skal bli spennende Ă„ se hvordan folk ser ut jađ Anonymkode: fa982...dc6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 Skrevet 25. mars 2020 Fint Ä fÄ avslÞrt alle de falske blondinene. Irriterende med alle de falske bimboene som stiller ekte blonde mennesker i et dÄrlig lys. Ja du kjenner typen langt farget eller bleket lyst hÄr. Altfor solarium brun hud. Lepper som en kyssefisk. Og pupper som et par airbags. Og lav Iq ,eller enda verre hun later som hun er dum ,for det er sÄ sÞtt. Jeg Þnsker at det skal bli like usmakelig Ä farge hÄret blondt som Ä male seg blackface. Hilsen ekte normal blond, som er lei av bimboene. Anonymkode: 1d21a...37d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2020 Skrevet 25. mars 2020 Ikke noe problem det med hÄrfargen. Man trenger ikke Ä dra til frisÞr for Ä farge eller bleke hÄret. En tur i en dagligvarebutikk er nok. Hvis ikke folk hamstrer hÄrfarge/hÄrbleking som de gjÞr med doruller, da.. Anonymkode: 0a484...74f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 Skrevet 26. mars 2020 Akkurat nÄ, AnonymBruker skrev: Fint Ä fÄ avslÞrt alle de falske blondinene. Irriterende med alle de falske bimboene som stiller ekte blonde mennesker i et dÄrlig lys. Ja du kjenner typen langt farget eller bleket lyst hÄr. Altfor solarium brun hud. Lepper som en kyssefisk. Og pupper som et par airbags. Og lav Iq ,eller enda verre hun later som hun er dum ,for det er sÄ sÞtt. Jeg Þnsker at det skal bli like usmakelig Ä farge hÄret blondt som Ä male seg blackface. Hilsen ekte normal blond, som er lei av bimboene. Anonymkode: 1d21a...37d Jeg er lei av de som tatoverer bryna og har vippeextensions. Hilsen en med naturlig vakre og mÞrke Þyenbryn og vipper, som er lei av de som faker seg til skjÞnnheten. Anonymkode: fa982...dc6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 Skrevet 26. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er lei av de som tatoverer bryna og har vippeextensions. Hilsen en med naturlig vakre og mĂžrke Ăžyenbryn og vipper, som er lei av de som faker seg til skjĂžnnheten. Anonymkode: fa982...dc6 OMG Anonymkode: 21e31...08c 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. mars 2020 Skrevet 26. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Fint Ä fÄ avslÞrt alle de falske blondinene. Irriterende med alle de falske bimboene som stiller ekte blonde mennesker i et dÄrlig lys. Ja du kjenner typen langt farget eller bleket lyst hÄr. Altfor solarium brun hud. Lepper som en kyssefisk. Og pupper som et par airbags. Og lav Iq ,eller enda verre hun later som hun er dum ,for det er sÄ sÞtt. Jeg Þnsker at det skal bli like usmakelig Ä farge hÄret blondt som Ä male seg blackface. Hilsen ekte normal blond, som er lei av bimboene. Anonymkode: 1d21a...37d Synes ikke det er sÄ mange av de plantinablondblekede lenger, den trenden ser da ut til Ä vÊre pÄ retur? NÄ om dagen er det en halvmeter falske vipper og pÄtegnede store (ikke sÄnne syltynne) Þyenbryn som er tingen? Ingen av delene er pent da forsÄvidt. Akkurat nÄ er det en fordel Ä ha naturlig grÄnende hÄr og ikke bruke sminke.  0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 Skrevet 26. mars 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke noe problem det med hĂ„rfargen. Man trenger ikke Ă„ dra til frisĂžr for Ă„ farge eller bleke hĂ„ret. En tur i en dagligvarebutikk er nok. Hvis ikke folk hamstrer hĂ„rfarge/hĂ„rbleking som de gjĂžr med doruller, da.. Anonymkode: 0a484...74f Det er det de gjĂžr. Kom til Ă„ tenke pĂ„ dette i dag og yup, hyllene for hĂ„rfarger her var tomme..đ¶ Anonymkode: 0a128...461 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.