AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 Skrevet 26. mars 2020 Jeg har levd med sterkt psykisk press i nesten 16 år og jeg har utviklet panikkangst. De mener også at jeg har bipolar. Kan jeg ha fått panikkangst av det psykiske presset? Kan symptomer på bipolar heller være symptomer på presset? Jeg ønsker ikke å gå nærmere inn på hva det psykiske presset er for å slippe å bli gjenkjent. Anonymkode: 0109b...810 0 Siter
kupton Skrevet 26. mars 2020 Skrevet 26. mars 2020 Jeg tviler sterkt på at en kan bli manisk eller hypoman av psykisk stress dersom en ikke er disponert for sykdommen. Det samme gjelder også panikkangst. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 Skrevet 26. mars 2020 Kan man bli deprimert av psykisk stress hvis man har bp altså? Anonymkode: dda28...842 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 Skrevet 26. mars 2020 3 timer siden, kupton skrev: Jeg tviler sterkt på at en kan bli manisk eller hypoman av psykisk stress dersom en ikke er disponert for sykdommen. Det samme gjelder også panikkangst. Kan dype depresjoner kunne vise slike symptomer? Anonymkode: 0109b...810 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.