Gå til innhold

De som ligger i respirator?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Er de våkne? Det må jo være ubehagelig med en slange langt ned i halsen, tenker på dem nå. Husker min bror lå i respirator og var våken, sykepleieren sa at munnen ble veldig tørr og han klarte ikke svelge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Er de våkne? Det må jo være ubehagelig med en slange langt ned i halsen, tenker på dem nå. Husker min bror lå i respirator og var våken, sykepleieren sa at munnen ble veldig tørr og han klarte ikke svelge. 

Tror mange blir lagt i koma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Hodestups skrev:

Tror mange blir lagt i koma?

Ok. Litt skummelt det da. Hørte overvektige og var i risikogruppen og nå. Og jeg både røyker og er overvektig, er redd ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Litt skummelt det da. Hørte overvektige og var i risikogruppen og nå. Og jeg både røyker og er overvektig, er redd ja. 

God anledning til å stumpe røyken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok. Litt skummelt det da. Hørte overvektige og var i risikogruppen og nå. Og jeg både røyker og er overvektig, er redd ja. 

Ja, det er skummelt. Jeg er også overvektig. Har dessuten både diabetes og astma . Sluttet å røyke i slutten av desember, men vet ikke om det hjelper noe særlig. Bruker litt e-sigaretter og nikotintyggis. 

Vet jo at jeg ikke må begynne å røyke igjen, men har så utrolig lyst på røyk for tiden. Samtidig så dytter jeg inn det meste av spiselige ting. Er generelt mer urolig. Kanskje ikke noe rart i disse dager, men det hjelper ikke meg akkurat nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok. Litt skummelt det da. Hørte overvektige og var i risikogruppen og nå. Og jeg både røyker og er overvektig, er redd ja. 

Slutt å røyk nå da. 

Anonymkode: 592db...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvis du blir lagt i respirator, hvilket du sikkert ikke blir, så er det stor bruk av søvnmidler, smertestillende eller i de fleste tilfeller narkose tror jeg. Jeg er ikke noen ekspert, men har lest litt om det.

Anonymkode: a19b3...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 timer siden, emilie321 skrev:

Ja, det er skummelt. Jeg er også overvektig. Har dessuten både diabetes og astma . Sluttet å røyke i slutten av desember, men vet ikke om det hjelper noe særlig. Bruker litt e-sigaretter og nikotintyggis. 

Vet jo at jeg ikke må begynne å røyke igjen, men har så utrolig lyst på røyk for tiden. Samtidig så dytter jeg inn det meste av spiselige ting. Er generelt mer urolig. Kanskje ikke noe rart i disse dager, men det hjelper ikke meg akkurat nå.

 

Uff det er ikke greit i disse tider nei,jeg og trøster meg med ting å putte i munnen. Jeg holder meg isolert bortsett fra når jeg er på butikken,men de andre i huset går jo på jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å røyk nå da. 

Anonymkode: 592db...7e1

Det er lettere sagt enn gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du blir lagt i respirator, hvilket du sikkert ikke blir, så er det stor bruk av søvnmidler, smertestillende eller i de fleste tilfeller narkose tror jeg. Jeg er ikke noen ekspert, men har lest litt om det.

Anonymkode: a19b3...620

Ok. Slipper i hvert fall å være våken da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Ok. Slipper i hvert fall å være våken da. 

Jeg frykter også det. Virker fælt. Men jeg tror ikke man er våken heldigvis, det ville jo være forjævlig.

 

Husk att selv de fleste i risikogruppen (1,6 millioner) vil tåle viruset bra, og få milde symptomer. Men jeg engster meg også.

Anonymkode: a19b3...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg frykter også det. Virker fælt. Men jeg tror ikke man er våken heldigvis, det ville jo være forjævlig.

 

Husk att selv de fleste i risikogruppen (1,6 millioner) vil tåle viruset bra, og få milde symptomer. Men jeg engster meg også.

Anonymkode: a19b3...620

Ja det virker fælt,ja må være grusomt å være våken. 

Håper det går bra med oss alle ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...