AnonymBruker Skrevet 26. mars 2020 Skrevet 26. mars 2020 Jeg bestilte 5 stk. Hånddesinfeksjon Barrier Tech gjennom Kolonial.no. Påskriften er: Ekstremt effektiv mot bakterier/virus. Når jeg leser på flasken står det Alkoholfri, og innholdet er: Kvartære ammoniumforbindelser mindre enn 1%, 99% vann. Dette synes som svindel! Hva tenker dere? 99% vann, hallo? Da kunne jeg like gjerne kjøpt en flaske Farris! Noen som vet hva kvartære ammoniumforbindelser er? Er jeg blitt lurt trill rundt, og i tilfellet mener jeg det ikke tjener Kolonial.no’s gode navn og rykte å selge et produkt som dette! Anonymkode: aa2b3...64e 0 Siter
Hodestups Skrevet 26. mars 2020 Skrevet 26. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bestilte 5 stk. Hånddesinfeksjon Barrier Tech gjennom Kolonial.no. Påskriften er: Ekstremt effektiv mot bakterier/virus. Når jeg leser på flasken står det Alkoholfri, og innholdet er: Kvartære ammoniumforbindelser mindre enn 1%, 99% vann. Dette synes som svindel! Hva tenker dere? 99% vann, hallo? Da kunne jeg like gjerne kjøpt en flaske Farris! Noen som vet hva kvartære ammoniumforbindelser er? Er jeg blitt lurt trill rundt, og i tilfellet mener jeg det ikke tjener Kolonial.no’s gode navn og rykte å selge et produkt som dette! Anonymkode: aa2b3...64e Enveloped viruses like SARS-CoV-2—which rely on a protective lipid coating—are the easiest type to deactivate. In contrast with many gastrointestinal viruses like norovirus which have a tough protein shell called a capsid, viruses with this fatty wrapping are relatively vulnerable. “It’s much more sensitive. It’s sort of a wimpy protective shell,” says virologist Seema Lakdawala of the University of Pittsburgh. There are a few ways to burst this flimsy shell. Alcohol-based products disintegrate the protective lipids. Quaternary ammonium disinfectants, commonly used in health-care and food-service industries, attack protein and lipid structures, thwarting the pathogen’s typical mode of infection. Bleach and other potent oxidizers swiftly break down a virus’s essential components. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 Skrevet 27. mars 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bestilte 5 stk. Hånddesinfeksjon Barrier Tech gjennom Kolonial.no. Påskriften er: Ekstremt effektiv mot bakterier/virus. Når jeg leser på flasken står det Alkoholfri, og innholdet er: Kvartære ammoniumforbindelser mindre enn 1%, 99% vann. Dette synes som svindel! Hva tenker dere? 99% vann, hallo? Da kunne jeg like gjerne kjøpt en flaske Farris! Noen som vet hva kvartære ammoniumforbindelser er? Er jeg blitt lurt trill rundt, og i tilfellet mener jeg det ikke tjener Kolonial.no’s gode navn og rykte å selge et produkt som dette! Anonymkode: aa2b3...64e Farris har ikke Kværære Ammoniumforbindelser. 1% kan være nok det. Nå vet jeg ikke hva det er for noe, men er det noe med ammoniak kunne de neppe hatt i for eksempel 50% for da hadde det vært giftig. Anonymkode: 8f7d1...f38 0 Siter
frosken Skrevet 27. mars 2020 Skrevet 27. mars 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bestilte 5 stk. Hånddesinfeksjon Barrier Tech gjennom Kolonial.no. Påskriften er: Ekstremt effektiv mot bakterier/virus. Når jeg leser på flasken står det Alkoholfri, og innholdet er: Kvartære ammoniumforbindelser mindre enn 1%, 99% vann. Dette synes som svindel! Hva tenker dere? 99% vann, hallo? Da kunne jeg like gjerne kjøpt en flaske Farris! Noen som vet hva kvartære ammoniumforbindelser er? Er jeg blitt lurt trill rundt, og i tilfellet mener jeg det ikke tjener Kolonial.no’s gode navn og rykte å selge et produkt som dette! Anonymkode: aa2b3...64e https://www.legemiddelhandboka.no/L1.9.2.6/Kvartære_ammoniumforbindelser 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 Skrevet 27. mars 2020 Nei du har ikke blitt lurt og om du ikke betalte en formue, har du sikkert gjort et godt kjøp🙂 Disse stoffene desinfiserer bakteriene godt og beskytter samtidig hendene dine. Vi måtte slutte med håndsprit her pga såre og skadde hender/hud. Og har nå skaffet et lignende skum. ‘Godkjent av ei farmasøyt venninne;) Anonymkode: acc7b...120 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.