Gå til innhold

Et positivt innlegg


Gjest Bambionice

Anbefalte innlegg

Gjest Bambionice

Jeg har hatt det veldig vondt siste uka. Jeg har vært langt nede og sliten inni meg, mens utad prøver jeg å skjule det. På god vei inn i depresjon. For mye skjer på en gang. 

Jeg vil ikke at noen skal se meg sånn, ikke en gang min mann. Jeg orker ikke noen spørsmål. Tårene vil renne noen ganger, men da tar jeg meg sammen og fokuserer utover for å stoppe det. Og selv om jeg gråter inni meg smiler jeg alltid utenpå. 

Idag fikk jeg høre skikkelige positive ting om meg på jobben. Men da tenkte jeg; «du skulle bare visst hvordan jeg er. Da hadde du ikke sagt dette» - for det er jo det jeg har trodd og sagt til meg selv siste uka. Men jeg skal slutte å si det til meg selv og heller prøve å ta det positive til meg. For jeg trenger det nå.

Det er en vesentlig forskjell i «jeg er ikke lei av deg, men det du gjør». Siden jeg får så mange positive tilbakemeldinger om meg som person på jobb (for det får jeg ofte), må det være noe i det. For der slipper jeg ikke noen inn på meg. Da kan jeg bruke dette til å forsøke å endre den negative adferden overfor de jeg slipper inn på meg. For jeg er visst «likandes» så lenge jeg ikke slipper noen inn på meg. Men jeg må endre meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...