Gå til innhold

Mann som fikk PTSD etter å ha spist energibar med larver?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg leste en intressant artikkel om en mann som med et uhell spitste energibar med larver og fikk traumer. Syntes dette var intressant og vil høre hva andre synes om det. Her er artikkelen, den er på engelsk:

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3312900/

den er også lagt ut på KG fordi jeg ville høre fra begge forumene. Har netopp hatt om traumer og kriser på skolen og syntes dette var intresannt. 
 

 

Anonymkode: 15a62...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada og den der linken skal du ha oss til å trykke på....

Anonymkode: 671b1...daf

Tror du det er virus?

Anonymkode: 15a62...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror du det er virus?

Anonymkode: 15a62...a93

Nei, men du sitter kanskje i afrika og skal stjele passorda mine?

Anonymkode: 671b1...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men du sitter kanskje i afrika og skal stjele passorda mine?

Anonymkode: 671b1...daf

nei😂 sitter i Nittedal og kjeder meg, det er vel ingen måte jeg kan få deg til å stole på det da😅 jaja jeg respekterer sunn skepsis

Anonymkode: 15a62...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada og den der linken skal du ha oss til å trykke på....

Anonymkode: 671b1...daf

Linken viser til en pålitelig nettside, se  https://www.ncbi.nlm.nih.gov/  NCBI = The National Center for Biotechnology Information 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, frosken skrev:

Linken viser til en pålitelig nettside, se  https://www.ncbi.nlm.nih.gov/  NCBI = The National Center for Biotechnology Information 

 

Takk! Jeg ante ikke hvordan man kunne vise at det var en pålitelig nettside. Alle trodde jeg tulla men jeg er seriøs. Helt frivillig å se på artikkelen men jeg synes den var intressant og vil høre hva andre tenker om det. Veldig merkelig historie.

Anonymkode: 15a62...a93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Hvis han får PTSD av så lite så må han jo være ekstremt sårbar i utgangspunktet? 

Er det riktig å si at proteinbaren var årsaken til PTSD når 99.99% av alle mennesker ikke ville fått PTSD av den opplevelsen? Denne fyren ville jo uansett fått PTSD før eller siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Gargamel skrev:

Hvis han får PTSD av så lite så må han jo være ekstremt sårbar i utgangspunktet? 

Er det riktig å si at proteinbaren var årsaken til PTSD når 99.99% av alle mennesker ikke ville fått PTSD av den opplevelsen? Denne fyren ville jo uansett fått PTSD før eller siden. 

Det kan jo være at han hadde en sterk form for fobi mot larver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...