Gå til innhold

Hva hadde du gitt for en effektiv vaksine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor mye hadde du vært villig til å betale for en effektiv vaksine mot korona som du kunne fått nå? Jeg hadde glatt gitt 20 000 for å slippe mer karantene og begrensninger og angst.

 

Hypotetisk spørsmål, men dersom det fantes en veldig dyr vaksine hva ville du gitt?

Anonymkode: fb24c...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kastanjekari

Det vil jo bero på om man faktisk får lov til å slippe ut igjen av karantene. Uansett har det ikke så mye å si, da arbeidsplassen min forblir stengt på nåværende tidspunkt - uansett om jeg vaksineres eller ikke.

Svaret er at jeg er utenfor risikosonen og derfor ikke hadde betalt noe som helst for en slik vaksine. Holder meg inne og tar forhåndsregler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...