Gå til innhold

Helt, helt nede nå...


Glitter

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som du søker trygghet, at noen skal ta vare på deg? Er det derfor du ønsker å være innlagt? Kan jeg spørre manglet du omsorg i barndommen, kan det være derfor du søker sånn etter å bli ivaretatt nå i voksen alder?

Anonymkode: 80b84...d57

Jeg føler meg veldig utrygg ja, men jeg vet ikke akkurat hvorfor. Min mor var en stor trygghet for meg, men alt annet i verden var veldig utrygt. Jeg klarer meg alene i bedre perioder, men når jeg er veldig dårlig så blir det veldig tungt og vanskelig. Kjennes ut som jeg skal eksplodere og jeg vil bare forsvinne. Det er mye i livet mitt som har vært vondt. Ikke bare barndommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå begynner drømmene mine å bli litt for virkelig igjen. Jeg drømte om skolen, men skjønte ikke om det var vgs eller ungdomsskolen. Så ble jeg forvirret fordi jeg hadde jo fullført sykepleien, så hvorfor var jeg tilbake til et lavere nivå? Og når jeg våknet i natt så fortsatte denne forvirringen. Jeg lå lenge og grublet på hvor jeg gikk på skole, om jeg kom til å få fullføre siden jeg hadde vært borte en måned og om jeg skulle orke å stå opp for å dra på skolen. Før jeg etter en stund forstod at jeg hadde drømt og var jo ferdig med skole. 

Slike forvirrende drømmer som jeg ikke forstår var drømmer før masse grubling var slik det startet med da jeg fikk psykotiske symptomer sist. Det utviklet seg gradvis fra slik forvirring til mer og mer tull på nettene og paranoia. Håper ikke det er det som er på vei til å skje nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har grått høyt som et barn av og på i sikkert en time nå. Jeg savner ungene mine. Jeg har sviktet de så grovt. Kunne hatt de nå i helgen, men er enda alt for energiløs etter sprekken. Skal ha de neste helg, men det er alt for lenge til. De fortjener så ufattelig mye bedre enn meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...