Gå til innhold

Kupton - dykking og angst/pf


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Du har flere ganger skrevet om å bare kaste seg ut i det man er redd for - eller noe sånt. Også har du skrevet om hun som gikk på dykkekurs. Greia er at jeg selv har hatt lyst til dette, tross min unnvikende pf. Jeg har ikke klaustrofobi eller agorafobi, og er ikke redd for vann, jeg elsker vann. Å gjennomføre selve kurset er det jeg ser på som den største utfordringen, men om jeg ikke blir personlig med de andre, tror jeg det også går greit. I sånne settinger merker folk heldigvis at jeg er "utilnærmelig". 

Det som stoppet meg i fjor var rett og slett selv helseattesten der psyke er ett punkt, adferdsmessige problemer, medisiner og slikt. De som holder kurset bruker egen lege, så det er ikke noen som kjenner meg som vurderer, men jeg vil ikke lyve. Tror du at jeg kunne kommet meg gjennom en sånn helsesjekk? 

Anonymkode: c4843...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du at jeg kunne kommet meg gjennom en sånn helsesjekk? 

Det vet jeg ikke. Jeg vet ikke hvor mye du sliter og hvilke medisiner du tar. Men unnvikende pf er ingen hindring for å dykke. Det er bare å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, kupton skrev:

Det vet jeg ikke. Jeg vet ikke hvor mye du sliter og hvilke medisiner du tar. Men unnvikende pf er ingen hindring for å dykke. Det er bare å prøve.

Ok, takk for svar. Jeg har veldig lyst. 

Hadde du som behandler reagert på at jeg hadde brukt penger på noe som er såpass dyrt samtidig som jeg tar imot offentlig helsehjelp?

Anonymkode: c4843...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du som behandler reagert på at jeg hadde brukt penger på noe som er såpass dyrt samtidig som jeg tar imot offentlig helsehjelp?

Nei, tvert imot. Jeg ville sett på det som en fantastisk investering i økt mestring og livskvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da går jeg for det, enkelt og greit. Når det blir mulig igjen etter korona. Takk for at du svarte. 

Anonymkode: c4843...b98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...