Marye Skrevet 30. mars 2020 Del Skrevet 30. mars 2020 (endret) På helsenorge mine legemidler står det at leponex er beroligende trodde det var antipsykotisk er det for å ikke «henge meg ut» på apoteket ? Endret 30. mars 2020 av Marye 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 30. mars 2020 Del Skrevet 30. mars 2020 Jeg mener å ha sett ganske mange formuleringer når det gjelder bruk av antipsykotika. Leger har nok sine egne. Jeg synes vel «beroligende» er like greit som noe annet? En gang leste jeg faktisk «nervemedisin» - det er vel ikke noe bedre? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 30. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2020 Jeg blir jo faktisk ganske beroliget også når jeg ikke har profeten Mohammed inni meg etc. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ISW Skrevet 30. mars 2020 Del Skrevet 30. mars 2020 1 minutt siden, Marye skrev: Jeg blir jo faktisk ganske beroliget også når jeg ikke har profeten Mohammed inni meg etc. Det ville jeg også blitt 😅 Jeg ville ikke hatt profeten Mohammed inni meg verken på den ene eller den andre måten. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adhoc Skrevet 30. mars 2020 Del Skrevet 30. mars 2020 På mine medisiner står det "for humøret" 😅 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marye Skrevet 30. mars 2020 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2020 1 time siden, adhoc skrev: På mine medisiner står det "for humøret" 😅 ROFL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Worrisome Plenty Skrevet 30. mars 2020 Del Skrevet 30. mars 2020 En psykiater jeg gikk oss var spesielt detaljert. "tankeregulerende ved psykose" stod det på den. Ellers har jeg hatt "mot schizofreni". Nå driter jeg egentlig om hun faste på apoteket leser dette, IOM jeg vet hun har taushetsplikt og er like service-minded mot meg som andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 30. mars 2020 Del Skrevet 30. mars 2020 Hos meg står det mot psykose, og det har stått mot schizofreni selv om jeg ikke har det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.