Gå til innhold

Leponex beroligende?


Marye

Anbefalte innlegg

På helsenorge mine legemidler står det at leponex er beroligende

 trodde det var antipsykotisk 

er det for å ikke «henge meg ut» på apoteket ?

Endret av Marye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener å ha sett ganske mange formuleringer når det gjelder bruk av antipsykotika. Leger har nok sine egne.

Jeg synes vel «beroligende» er like greit som noe annet? En gang leste jeg faktisk «nervemedisin» - det er vel ikke noe bedre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Marye skrev:

Jeg blir jo faktisk ganske beroliget også når jeg ikke har profeten Mohammed inni meg etc.

Det ville jeg også blitt 😅 

Jeg ville ikke hatt profeten Mohammed inni meg verken på den ene eller den andre måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worrisome Plenty

En psykiater jeg gikk oss var spesielt detaljert. "tankeregulerende ved psykose" stod det på den. Ellers har jeg hatt "mot schizofreni". Nå driter jeg egentlig om hun faste på apoteket leser dette, IOM jeg vet hun har taushetsplikt og er like service-minded mot meg som andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...