Gå til innhold

Har du lyst til å føle deg veldig normal og kjedelig?


knas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så den i helgen. Klarte ikke å stoppe før siste episode var over. Gud bedre, for en gjeng! Samtlige kunne vært karakterer i en David Lynch-film. Dyreverndama var den skumleste av dem alle synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tonie skrev:

Jeg så den i helgen. Klarte ikke å stoppe før siste episode var over. Gud bedre, for en gjeng! Samtlige kunne vært karakterer i en David Lynch-film. Dyreverndama var den skumleste av dem alle synes jeg.

Ord blir fattige når man skal beskrive denne historien. Hun dyreverndama ville ikke jeg heller stolt ett eneste sekund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Har sett ti-tjue minutter av første episode, men veit ikke om jeg skal fortsette. Er litt lei av å se white trash amerikanere utleveres på tv. Vises det mye mishandling av dyr? Det orker jeg ikke å se på akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Om det er en sånn ‘alt sært er kult- Lynch inspirert serie, så dropper jeg den nok😅  Finnes vel ikke en mer oppskrytt regissør eller serie som Twin peaks. Han har jo ikke lagt en eneste film eller serie med røde tråder og logikk. Handlingen må være gjennomført uansett hvor fornøyelig sært det er. Lynch var jo alltid megarusa på settet også, så det forklarer litt.

Anonymkode: e40ff...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Om det er en sånn ‘alt sært er kult- Lynch inspirert serie, så dropper jeg den nok😅  Finnes vel ikke en mer oppskrytt regissør eller serie som Twin peaks. Han har jo ikke lagt en eneste film eller serie med røde tråder og logikk. Handlingen må være gjennomført uansett hvor fornøyelig sært det er. Lynch var jo alltid megarusa på settet også, så det forklarer litt.

Anonymkode: e40ff...1ca

Det er en dokumentar/true crime. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er dønn kjedelig, men så en episode av denne etter å ha sett tråden din her.

Jeg var veldig i tvil en stund om dette var en parodi med karikerte personer, men google serien, og det ser ut for å være virkelige personer.... litt som Trump, det er vanskelig å forestille seg at kan gå an. 

Anonymkode: 2d2a0...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det har vært så mye snakk om denne overalt så vi satte oss ned for å se den og forventet helt sinnsyke ting. Hittil er det mer sånn, hva faen feiler det de folka her, enn at jeg er særlig sjokkert, usikker om det fordi jeg har sett for mye rart, eller fordi jeg har sett Louis Theroux episoden med han og dermed sett litt galskap allerede.

Anonymkode: d898d...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...