Gå til innhold

Kondolansebukett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ektefellen til en nabo døde brått. De er godt voksne. Det er vel fortsatt naturlig å levere en blomst på døren i disse Corona-tider? Lurte på å kjøpe en god liten kake også? Kjente de ikke godt, men har vært naboer lenge. 

Anonymkode: bfc23...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ektefellen til en nabo døde brått. De er godt voksne. Det er vel fortsatt naturlig å levere en blomst på døren i disse Corona-tider? Lurte på å kjøpe en god liten kake også? Kjente de ikke godt, men har vært naboer lenge. 

Anonymkode: bfc23...3ca

Nei, i disse tider ville jeg heller bestilt levering av blomster på døren og droppet kaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, Xtra skrev:

Nei, i disse tider ville jeg heller bestilt levering av blomster på døren og droppet kaken.

Ikke levert buketten selv altså? 

Anonymkode: bfc23...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke levert buketten selv altså? 

Anonymkode: bfc23...3ca

Nei, som jeg skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fått det levert på døra, dvs ikke levert selv. Skriv kort med det du ønsker å si som leveres med blomstene.

Dersom du har lokalt bakeri, sjekk muligheten for om bakeriet leverer på døra. Det gjør det her og har uttalt at bakeriet er glade for alle som bestiller hjemlevering, siden det fysiske utsalgstedet er stengt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en sånn nabo, og det er hyggelig å få en oppmerksomhet fra naboene. Det er hyggelig å veksle noen ord også. Noen har kommet med blomster, en kom med nybakte horn, og begge deler er like kjærkomment.

Men et tips til de som kommer med eller sender blomster. Ingen har blomsterglass nok, så en dekorasjon kan gi mer glede enn en bukett.

Endret av ess46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ektefellen til en nabo døde brått. De er godt voksne. Det er vel fortsatt naturlig å levere en blomst på døren i disse Corona-tider? Lurte på å kjøpe en god liten kake også? Kjente de ikke godt, men har vært naboer lenge. 

Anonymkode: bfc23...3ca

Så utrolig koselig gjort. Jeg hadde gjort det samme men fått alt levert på døren 🙂 

Anonymkode: 5db36...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Xtra skrev:

Nei, som jeg skrev.

 

3 timer siden, Shira! skrev:

Jeg hadde fått det levert på døra, dvs ikke levert selv. Skriv kort med det du ønsker å si som leveres med blomstene.

Dersom du har lokalt bakeri, sjekk muligheten for om bakeriet leverer på døra. Det gjør det her og har uttalt at bakeriet er glade for alle som bestiller hjemlevering, siden det fysiske utsalgstedet er stengt. 

 

3 timer siden, ess46 skrev:

Jeg er en sånn nabo, og det er hyggelig å få en oppmerksomhet fra naboene. Det er hyggelig å veksle noen ord også. Noen har kommet med blomster, en kom med nybakte horn, og begge deler er like kjærkomment.

Men et tips til de som kommer med eller sender blomster. Ingen har blomsterglass nok, så en dekorasjon kan gi mer glede enn en bukett.

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig koselig gjort. Jeg hadde gjort det samme men fått alt levert på døren 🙂 

Anonymkode: 5db36...9c6

 

49 minutter siden, Fionys skrev:

Husk at det ikke er alle som ønsker å få blomster hjem når noen i familien dør.

Takk for tilbakemeldinger. Så lenge jeg har pratet med vedkommende et par ganger etter at det skjedde, virker det mest logisk og personlig å levere selv. Jeg vurderer å vente til dødsannonsen står på trykk i tilfelle ikke blomster ønskes. 

Anonymkode: bfc23...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

 

Takk for tilbakemeldinger. Så lenge jeg har pratet med vedkommende et par ganger etter at det skjedde, virker det mest logisk og personlig å levere selv. Jeg vurderer å vente til dødsannonsen står på trykk i tilfelle ikke blomster ønskes. 

Anonymkode: bfc23...3ca

Jeg ville ha levert blomster nå - det betyr en del at naboer viser oppmerksomhet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, frosken skrev:

Jeg ville ha levert blomster nå - det betyr en del at naboer viser oppmerksomhet:-)

Gjorde det nå.

Anonymkode: bfc23...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde det nå.

Anonymkode: bfc23...3ca

Måtte bare si at jeg synes det er så koselig når folk bryr seg i slike tilfeller, for det trengs. Jeg er sikker på det ble satt varmt pris på 🙂 

Anonymkode: 5db36...9c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...