Gå til innhold

Synes det er rart


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I dag fikk jeg en åpenbaring om hvem vokterne er. Det sies at det finnes voktere som følger med på menneskene og som skal rapportere videre til Gud alt hva menneskene foretar seg. Det er såklart fuglene. De er ikke så ubetydelige som man kanskje skulle tro. Jeg tror de er mer intelligente enn oss mennesker. Tenk bare på navigasjonsevnen. Trekkfuglene f.eks legger bak seg enorme avstander hvert år. Flyr til varmere strøk på høsten, men kan klare å finne fram til den samme fuglekassa og hekkeplassen når de kommer tilbake på våren. De har evner vi mennesker aldri kommer til å få uten vha moderne teknologi. De er nok de utvalgte til å bringe bud om hva menneskene foretar seg. De flyr rundt oss hver dag, sitter "tilfeldig" her og der og titter på oss. Det er for å følge med på oss. De får nok med seg alt og rapporterer videre. 

Anonymkode: 4db79...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg tror de forbanner oss langt opp i skyene hver nyttårsaften når vi tar livet av utallige fugler bare fordi vi tobeinte på jorden skal ha det hyggelig sammen i sosiale lag og se fine farger på himmelen mens vi skåler og sier "godt nytt år!"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag fikk jeg en åpenbaring om hvem vokterne er. Det sies at det finnes voktere som følger med på menneskene og som skal rapportere videre til Gud alt hva menneskene foretar seg. 

Anonymkode: 4db79...afe

Hvem er det som sier det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Lillemus skrev:

Hvem er det som sier det?

Ingen har sagt det til meg direkte, men jeg fikk bare en indre åpenbaring om det. Plutselig bare visste jeg åssen det henger sammen.  

Anonymkode: 4db79...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det psykosesymptomer det jeg beskriver? 

TS

Anonymkode: 4db79...afe

Ja, det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
47 minutter siden, kupton skrev:

Ja, det er det.

Hva kan jeg gjøre med det? 

Jeg tror ikke egentlig at det er så mye å gjøre med det. Jeg tror at det er sånn jeg har beskrevet. Trenger jo ikke å si det til noen hvis det virker rart. Men selv om andre skulle synes at det er rart, betyr det ikke automatisk at det ikke er sant det jeg sier.

Anonymkode: 4db79...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva kan jeg gjøre med det? 

Jeg tror ikke egentlig at det er så mye å gjøre med det. Jeg tror at det er sånn jeg har beskrevet. Trenger jo ikke å si det til noen hvis det virker rart. Men selv om andre skulle synes at det er rart, betyr det ikke automatisk at det ikke er sant det jeg sier.

Anonymkode: 4db79...afe

medisin:AP.

Anonymkode: a86f1...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...