Gå til innhold

Burde jeg melde meg som frivillig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er uføretrygdet pga psykisk lidelse. Jeg er sykepleier. Noen mener jeg burde melde meg som frivillig?. Har vært ute av yrkeslivet i mange år og jeg er for tiden dårligere psykisk. Det plager meg at noen mener at jeg burde jobbe nå. 

Anonymkode: 32e4f...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andre kan ikke vite hvordan du har det for tiden, så de har ikke forutsetninger for å mene noe om hvorvidt du bør eller ikke bør melde deg til å være i reserve i tilfelle økt behov for sykepleiere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er uføretrygdet pga psykisk lidelse. Jeg er sykepleier. Noen mener jeg burde melde meg som frivillig?. Har vært ute av yrkeslivet i mange år og jeg er for tiden dårligere psykisk. Det plager meg at noen mener at jeg burde jobbe nå. 

Anonymkode: 32e4f...b13

Er det ikke bare til å si til dem som mener du bør jobbe nå at du faktisk er ufør av en grunn?

Anonymkode: 5e658...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bare til å si til dem som mener du bør jobbe nå at du faktisk er ufør av en grunn?

Anonymkode: 5e658...8ed

Man kan faktisk bli ufør som 18åring, og klare å jobbe som 40åring..

Folk kan forandre seg skjønner du. Og diagnoser kan forsvinne.

Anonymkode: ce544...a1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan faktisk bli ufør som 18åring, og klare å jobbe som 40åring..

Folk kan forandre seg skjønner du. Og diagnoser kan forsvinne.

Anonymkode: ce544...a1c

Okeiiii.. du må virkelig unnskylde...

Anonymkode: 5e658...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan faktisk bli ufør som 18åring, og klare å jobbe som 40åring..