Gå til innhold

Nå har jeg gått over til damp.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

16 timer siden, stjernestøv skrev:

Takk. Ja sist jeg dampet ble hosten min også borte, regner med det nå også. Jeg tror damp er bedre enn røyk men sunt er det sikkert ikke, målet er jo å klare seg uten noe her også. 

Ja, jeg tror nok at dampen er noe bedre enn røyken. Jeg bruker også nikotintyggis,  så da damper jeg ikke så mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du er på rett vei :)

Anonymkode: 92483...6e7

Takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.4.2020 den 1.00, Fionys skrev:

Det er lovlig å importere hvis det er til "medisinsk" bruk. Da må du ha en lege erklæring eller nåt.

Tenker du på CBD-olje nå? (Cannabis uten thc som er det som gir rus). Er vel ingen medisinsk tilstand hvor man har nytte av nikotin? CBD derimot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Glitter skrev:

Tenker du på CBD-olje nå? (Cannabis uten thc som er det som gir rus). Er vel ingen medisinsk tilstand hvor man har nytte av nikotin? CBD derimot...

Der stussa jeg litt også - nikotin til medisinsk bruk???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Glitter skrev:

Tenker du på CBD-olje nå? (Cannabis uten thc som er det som gir rus). Er vel ingen medisinsk tilstand hvor man har nytte av nikotin? CBD derimot...

 

1 time siden, Lillemus skrev:

Der stussa jeg litt også - nikotin til medisinsk bruk???

Man må ha dokumentasjon fra lege at det skal brukes til røykeavvenning. Det er snakk om nikotin og ikke CBD. Det er ulovlig og straffbart å smugle det inn i landet. Det finnes medisin for røykeavvenning.

Å handle nikotin under disk eller fra utlandet er ulovlig. Kan handles fra utlandet med dokumentasjon fra lege.

Endret av Fionys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
45 minutter siden, Fionys skrev:

 

Man må ha dokumentasjon fra lege at det skal brukes til røykeavvenning. Det er snakk om nikotin og ikke CBD. Det er ulovlig og straffbart å smugle det inn i landet. Det finnes medisin for røykeavvenning.

Å handle nikotin under disk eller fra utlandet er ulovlig. Kan handles fra utlandet med dokumentasjon fra lege.

Trodde ikke det var ulovlig å bestille damp med nikotin fra utlandet? Det er det jo flere tusen som gjør, rart det ikke blir stoppet da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Fionys skrev:

 

Man må ha dokumentasjon fra lege at det skal brukes til røykeavvenning. Det er snakk om nikotin og ikke CBD. Det er ulovlig og straffbart å smugle det inn i landet. Det finnes medisin for røykeavvenning.

Å handle nikotin under disk eller fra utlandet er ulovlig. Kan handles fra utlandet med dokumentasjon fra lege.

Merkelig. Uansett ser det ikke ut som at noen vil bruke noen ressurser på å håndheve dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fionys skrev:

 

Man må ha dokumentasjon fra lege at det skal brukes til røykeavvenning. Det er snakk om nikotin og ikke CBD. Det er ulovlig og straffbart å smugle det inn i landet. Det finnes medisin for røykeavvenning.

Å handle nikotin under disk eller fra utlandet er ulovlig. Kan handles fra utlandet med dokumentasjon fra lege.

Ja, det finnes medisin for røykavvenning, men jeg kan ikke bruke den pga at den kræsjer med annen medisin jeg bruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Trodde ikke det var ulovlig å bestille damp med nikotin fra utlandet? Det er det jo flere tusen som gjør, rart det ikke blir stoppet da. 

Jo det er ulovlig.

1 time siden, Glitter skrev:

Merkelig. Uansett ser det ikke ut som at noen vil bruke noen ressurser på å håndheve dette. 

Nei det ser ikke ut til at de bruker ressurser på det, men blir man tatt så kan man straffes.

1 time siden, emilie321 skrev:

Ja, det finnes medisin for røykavvenning, men jeg kan ikke bruke den pga at den kræsjer med annen medisin jeg bruker. 

Det er jo dumt. Det er vel snakk om at det skal bli lovlig etter hvert, hvis jeg forsto det rett det jeg leste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Fionys skrev:

Jo det er ulovlig.

Nei det ser ikke ut til at de bruker ressurser på det, men blir man tatt så kan man straffes.

Det er jo dumt. Det er vel snakk om at det skal bli lovlig etter hvert, hvis jeg forsto det rett det jeg leste.

Hvorfor kommenterer du på ting du ikke har peiling på? Kanskje google litt før du skriver når du ikke vet. Du kan importere nikotin til eget forbruk ( max 3 mnd forbruk) Så det er fullt lovlig å kjøpe fra utenlandske butikker. 

Anonymkode: 5c024...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 2.4.2020 den 16.21, stjernestøv skrev:

Det er vel bra? Bedre enn røyk? Det er jo flere leger som sier at det er bedre enn å røyke, så kommer bror min og sier at det er like farlig. Det hadde han lest,men legene vet vel bedre? Og flere hadde eksplodert sa han, ja men det har jeg lest har vært feil bruk. Så hva? Burde jeg heller bare fortsette å røyke da?

Flere mobiltelefoner har eksplodert også. Dette kan skje med alt som har batteri.

Anonymkode: 5c024...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere mobiltelefoner har eksplodert også. Dette kan skje med alt som har batteri.

Anonymkode: 5c024...8fd

Forskjellen er at det er ikke ulovlig å eksplodere mobiltelefoner. Går ikke å sammenligne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Fionys skrev:

Forskjellen er at det er ikke ulovlig å eksplodere mobiltelefoner. Går ikke å sammenligne.

hahahahahaha.....dette gir ingen mening og du har ikke peiling på noe av dette.

Anonymkode: 5c024...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere mobiltelefoner har eksplodert også. Dette kan skje med alt som har batteri.

Anonymkode: 5c024...8fd

Ja, det er vel sant. Og det har ikke skjedd i Norge enda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
32 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja, det er vel sant. Og det har ikke skjedd i Norge enda. 

Batterier eksploderer stadig i Norge. 

Anonymkode: 2b943...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...