Gå til innhold

Kupton: bp1, bulimi og p-piller. Tips?


girlinyellow

Anbefalte innlegg

girlinyellow

Hei, du.

Jeg lurer på om du kan gi meg noen tips hva p-piller angår. Har jo bp1, og har fått tilbakefall av bulimi, dessverre. Altså er jeg megastresssa for å legge på meg. Jobber med saken, og har noenlunde kontroll.

Uansett. Jeg er altså SÅ forferdelig premenstruell. Ødelegger hele miljøet i heimen fra eggløsning til dagen jeg får mensen. Er ekstremt (!!) irritabel, klikker stadig (gjør ALDRI slikt ellers), blir deprimert og suicidal, osv. Helt åpenbart veldig hormonpåvirket, rett og slett. Jeg lurer på om p-piller kan hjelpe meg (og de rundt meg). 

Har aldri før prøvd p-piller. Mest fordi jeg har vært redd for vektøkning. Lurer på om det i dag finner p-piller man ikke legger på seg av, og som man kan ta når man er disponert for mani og depresjon? 

Lurte på om du hadde noen tips - hvis du har tid? Hadde satt pris på det  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...