Gå til innhold

Var ikke dette litt rart?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Legen ringte i dag, de hadde fått en telefon om at jeg hadde vondt i ryggen. Jeg har jo det og har trodd det var lungekreft...det trodde ikke hun. Og det har jo spredd seg til skuldrer og nakke, hun trodde jeg var anspent men skulle ringe hvis jeg fikk pusteproblemer. Og skulle øke på hjertemedisinen, hun sa jeg hadde for høy puls. Det var jo fint å få avklart og hun roet meg litt,hun vet jo jeg sliter psykisk. Bare lurer på om det er lov å ringe på vegne av meg uten at jeg vet det? Vet jo ikke hvem det er nå, men mistenker sykepleieren fra dagsenteret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Legen ringte i dag, de hadde fått en telefon om at jeg hadde vondt i ryggen. Jeg har jo det og har trodd det var lungekreft...det trodde ikke hun. Og det har jo spredd seg til skuldrer og nakke, hun trodde jeg var anspent men skulle ringe hvis jeg fikk pusteproblemer. Og skulle øke på hjertemedisinen, hun sa jeg hadde for høy puls. Det var jo fint å få avklart og hun roet meg litt,hun vet jo jeg sliter psykisk. Bare lurer på om det er lov å ringe på vegne av meg uten at jeg vet det? Vet jo ikke hvem det er nå, men mistenker sykepleieren fra dagsenteret. 

Klart man kan ringe inn en bekymringsmelding til legen om man ikke tror vedkommende vil gå til legen selv, eller skjønner selv at h*n bør kontakte legen. Flott gjort av både legen og den som ringte synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Klart man kan ringe inn en bekymringsmelding til legen om man ikke tror vedkommende vil gå til legen selv, eller skjønner selv at h*n bør kontakte legen. Flott gjort av både legen og den som ringte synes jeg.

Ok. Jeg har vært litt ute i det siste det skal jeg innrømme, i dag er den første dagen jeg har følt meg noenlunde så xeplion virker sikkert nå. Det var fint av legen å ringe da, men jeg skjønte jo ingenting. Trodde man måtte gi beskjed når man skulle ringe for noen, så hjelpeløs er jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...