Gå til innhold

Angst korona risikogruppe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Med alvorlig sykdom blir valget isolering i disse koronatider. Men enkelte tror at det bare er angst. Når ikke engang venner tror det er så alvorlig føles det ekstra tungt. Det går opp for meg at de tror dette handler  mest om angst. Det følger ofte angst med alvorlig sykdom. Men det er en årsak til angsten.

Det er bare å fortsette isolasjonen. Men det å ikke bli trodd har blitt en ekstra belastning. Føler meg alene i kampen. Jeg kan heller kke lenger be om hjelp, og samfunnet har ikke lagt til rette for at isolerte skal kunne få tak i mat og medisiner. Jeg ser at enkelte bedrifter finner løsninger etterhvert.

Anonymkode: 9eb94...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Med alvorlig sykdom blir valget isolering i disse koronatider. Men enkelte tror at det bare er angst. Når ikke engang venner tror det er så alvorlig føles det ekstra tungt. Det går opp for meg at de tror dette handler  mest om angst. Det følger ofte angst med alvorlig sykdom. Men det er en årsak til angsten.

Det er bare å fortsette isolasjonen. Men det å ikke bli trodd har blitt en ekstra belastning. Føler meg alene i kampen. Jeg kan heller kke lenger be om hjelp, og samfunnet har ikke lagt til rette for at isolerte skal kunne få tak i mat og medisiner. Jeg ser at enkelte bedrifter finner løsninger etterhvert.

Anonymkode: 9eb94...abc

Det er jo angst også virker det som. Angst for å bli syk + sykdom du har?

Meny.no bringer mat. Det er også flere hundre frivillige som har meldt seg som handlehjelp på facebook i mange kommuner.

Hjelp kan du vel be om? Mange behandlere har svingt seg rundt for å ha videosamtale med klienter. 

Anonymkode: e5f83...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo angst også virker det som. Angst for å bli syk + sykdom du har?

Meny.no bringer mat. Det er også flere hundre frivillige som har meldt seg som handlehjelp på facebook i mange kommuner.

Hjelp kan du vel be om? Mange behandlere har svingt seg rundt for å ha videosamtale med klienter. 

Anonymkode: e5f83...a35

Jeg vil tro det er flere typer angst.

Den sykelige og den flesteparten får når livet blir truet, og som får oss til å gjøre nødvendige handlinger.

Anonymkode: 9eb94...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke bry deg om hva andre tenker, hvis de ikke forstår at du vil holde deg inne nå i disse dager så er de tjukke i huet.

Mat og medisiner kan enkelt bestilles på nett og få levert på døren uten at du behøver å ha kontakt med bud.

Har selv prøvd både farmasiet.no og kolonial.no og dette funker veldig bra.

Anonymkode: bc0ec...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...