AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 Skrevet 5. april 2020 Er godt voksen, sliter med litt av hvert som mange andre. Det å være singel voksen å besøke skilte foreldre med nye partnere over tid er så slitsomt. mye folk og støy. Jeg får nokk etter 3dager, prøver å være munter men det tar på. Valget er å sitte på leiligheten alene, noe som høres kjipt ut men synes det er greit. Hvor lenge er dere med familie? Jeg er seff glad i dem men det å være hjemme der det var trygt før er ikke det samme da far har hatt mange partnere. Hvordan skal jeg kose meg? Anonymkode: fb67d...c3a 0 Siter
morsan Skrevet 5. april 2020 Skrevet 5. april 2020 Jeg har ikke same negative forhold til familemedlemmer som du har, så jeg ville gjerne truffet dem i påsken. Men i år blir det ikke slik pga korona og sosial distansering. Men sånn ellers: Det er de få familiemedlemmer jeg overnatter hos/med, stort sett kun i mitt barndomshjem. Det er veldig hyggelig å være der, men jeg synes det er greit at ikke oppholdene blir for langvarige. Det er deilig å være hjemme hos meg selv og bestemme over meny og fjernkontroll. Men pga avstand bør det være minst tre netter der for at det ikke er bare stress å komme seg til/fra. Sjelden mer enn fem netter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.