Gå til innhold

Bruker du vitaproe, eller maxulin eller lignende?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Det må være mange som bruker disse midlene med udokumentert effekt. Tar du de? Merker du noen forskjell? Det virker som de sterkt prøver å overbevise om hvor bra og hjelpsomt dette er. De beveger seg vel på kanten av det lovlige. De lover ting de ikke har hold for, eller er du blitt frisk i kneet grunnet colagen +?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er tull. Enda mer teit når "kjendiser" lar seg kjøpe av dem og reklamere. Da har de sunket lavt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
12 timer siden, Glitter skrev:

Tror det er tull. Enda mer teit når "kjendiser" lar seg kjøpe av dem og reklamere. Da har de sunket lavt. 

Så fullstendig enig med deg! Jeg blir så irritert og skuffet over kjendiser som reklamerer for sånt!.

Jeg tar ingenting. Spiser variert og har gode verdier på det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg reagerer på det de lover mellom linjene, de sier nærmest att det er en mirakelkur. Så er det bare noen vitaminer. Synes det er rart de får lov til å love så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Worrisome Plenty skrev:

Det må være mange som bruker disse midlene med udokumentert effekt. Tar du de? Merker du noen forskjell? Det virker som de sterkt prøver å overbevise om hvor bra og hjelpsomt dette er. De beveger seg vel på kanten av det lovlige. De lover ting de ikke har hold for, eller er du blitt frisk i kneet grunnet colagen +?

Reklamene kan jo være hysteriske da! "Harru dobla dosen eller?!" "Funker for meg!" Husker ikke hva det er reklame for engang. :D

Jeg tar tran og en multivitamintablett hver dag hele året og i perioder noen dråper molybden (et grunnstoff som styrer nedbrytingen av urinsyre i kroppen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
13 minutter siden, Lillemus skrev:

Reklamene kan jo være hysteriske da! "Harru dobla dosen eller?!" "Funker for meg!" Husker ikke hva det er reklame for engang. :D

 

Den er for vitapro. Tullete og usannsynlig reklame. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør jeg ikke. Noen av reklamene til Vitaeproe er artige, men jeg har ingen tro på at pillene virker.

Jeg får forresten stadig reklame for Maxulin i mailboksen. Jeg har et navn som ved en liten feilstavelse kan bli en mannsnavn, så det er nok derfor. Først trodde jeg det var nigerianere eller andre luringer som prøvde seg på noe svindel, for produktnavnet hørtes en smule dyslektisk ut. Uansett, selv om det hadde virket føler jeg ikke behov for å bli mer mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...