Gå til innhold

Kupton/ISW/andre Fremdeles litt vondt... Pluss litt korona..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er ei dame på 50 år som skrev her inne i midten av uka pga at jeg har ryggsmerter. Jeg sliter mye psykisk så er veldig redd både det og korona for tiden. Synes ryggen er noe bedre, men fremdeles ikke helt god. Den er aller verst etter en lang natt der jeg har ligget nesten helt i ro. Synes å merke bedring når jeg tar en liten dose voltarol og får tøyet og strekket på ryggen. Husarbeid er også bra. Tyder dette på at det er muskulært? Kommer meg uansett ikke til evt lege før etter påska. Og et lite spm om korona. Skjønner at det er et farlig virus, men har jeg grunn til å være meget engstelig for meg selv? (50 år og ingen fysiske sykdommer) og min samboer på 52, også han frisk.

Takknemlig for svar.

Anonymkode: 2fac8...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Så på nyhetene i dag at veldig mange nordmenn hadde vondt i ryggen nå ,det er på grunn av at isolasjonen vi har nå fører til at mange sitter for mye stille.  

Anonymkode: 0474e...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så på nyhetene i dag at veldig mange nordmenn hadde vondt i ryggen nå ,det er på grunn av at isolasjonen vi har nå fører til at mange sitter for mye stille.  

Anonymkode: 0474e...1a5

Takk for svar. Leste det samme, men hva meg selv det angår så er jeg ikke mer sittestillende nå enn ellers i året.

Anonymkode: 2fac8...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du svarer selv på dette med ryggen. Muskulære ryggsmerter er sånn som du beskriver. Hold deg i forsiktig bevegelse og gå turer med gode sko, så kommer dette til å løse seg.

Når det gjelder korona, så vet du jo selv at det ikke finnes noen garantier. Unge mennesker kan også få alvorlig sykdom. Men sjansen for at en frisk 50-åring skal få alvorlig sykdom er veldig lav. Jeg tror det eneste man kan gjøre er å passe så godt som mulig på seg selv, unngå smittesituasjoner og ha god hygiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, ISW skrev:

Jeg tror du svarer selv på dette med ryggen. Muskulære ryggsmerter er sånn som du beskriver. Hold deg i forsiktig bevegelse og gå turer med gode sko, så kommer dette til å løse seg.

Når det gjelder korona, så vet du jo selv at det ikke finnes noen garantier. Unge mennesker kan også få alvorlig sykdom. Men sjansen for at en frisk 50-åring skal få alvorlig sykdom er veldig lav. Jeg tror det eneste man kan gjøre er å passe så godt som mulig på seg selv, unngå smittesituasjoner og ha god hygiene.

Hjertelig takk for svar ISW. Du gjorde kvelden min bedre. 🙂 

Anonymkode: 2fac8...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...