Gå til innhold

er bibelen mannsdominert?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

er det sån at menn og gutter er mest verdsatt i bibelen, siden kvinnen Eva ble lokket til å ete eplet fra treet selvom Gud sa hun ikke skulle gjøre det og ble straffet med at hun skal føde sitt barn i smerter?

og er det sån at kvinner da ikke har samme høye verdi som det menn og gutter har i bibelen?

han Levi Jensen som har Levi ministery på facebook og youtube, snakker han sant når han sier at vi er i endetiden og at snart kommer Jesus og henter oss? stemmer det han sier, at Coronaviruset er Satan? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
25 minutes ago, Blomsterfluen said:

er det sån at menn og gutter er mest verdsatt i bibelen, siden kvinnen Eva ble lokket til å ete eplet fra treet selvom Gud sa hun ikke skulle gjøre det og ble straffet med at hun skal føde sitt barn i smerter?

og er det sån at kvinner da ikke har samme høye verdi som det menn og gutter har i bibelen?

ja, det stemmer nok.

25 minutes ago, Blomsterfluen said:

han Levi Jensen som har Levi ministery på facebook og youtube, snakker han sant når han sier at vi er i endetiden og at snart kommer Jesus og henter oss? stemmer det han sier, at Coronaviruset er Satan? 

Nei, han er en religiøs skrulling du ikke skal høre på.

Anonymkode: 99881...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja, det stemmer nok.

Nei, han er en religiøs skrulling du ikke skal høre på.

Anonymkode: 99881...de4

ok. det er så dumt at kvinner blir så sett ned på i bibelen syns jeg. bibelen er kvinne-nedsettende syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

ok. det er så dumt at kvinner blir så sett ned på i bibelen syns jeg. bibelen er kvinne-nedsettende syns jeg. 

Det finnes mange andre morsommere eventyrbøker enn bibelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Det finnes mange andre morsommere eventyrbøker enn bibelen.

ok. da skal jeg forholde meg til Disneys prinsesser bøkene istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bibelen er bare fri fantasi. Feberfantasier fra gamle ørkenvandrere. De som tar den boken seriøst, og hevder gud er god, lyver så de tror det selv. Det er bare synd og skam, fysj og fy.

Anonymkode: b8a0b...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Bibelen er bare fri fantasi. Feberfantasier fra gamle ørkenvandrere. De som tar den boken seriøst, og hevder gud er god, lyver så de tror det selv. Det er bare synd og skam, fysj og fy.

Anonymkode: b8a0b...d13

Levi tar det seriøst.

 

Anonymkode: 99881...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bibelen er bare fri fantasi. Feberfantasier fra gamle ørkenvandrere. De som tar den boken seriøst, og hevder gud er god, lyver så de tror det selv. Det er bare synd og skam, fysj og fy.

Anonymkode: b8a0b...d13

enig i det, men det er intressant å lære litt om, når det er Levi "bibelens morromann" som lærer oss om det på livestream. han er så gøyal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

enig i det, men det er intressant å lære litt om, når det er Levi "bibelens morromann" som lærer oss om det på livestream. han er så gøyal. 

Han er rusa på Jesus. Rus er skadelig. Ikke begynn å ruse deg.

Anonymkode: b8a0b...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er rusa på Jesus. Rus er skadelig. Ikke begynn å ruse deg.

Anonymkode: b8a0b...d13

nei jeg skal ikke ruse meg. jeg bare ler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutes ago, Blomsterfluen said:

nei jeg skal ikke ruse meg. jeg bare ler. 

Rusa på latter.

Anonymkode: 99881...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Blomsterfluen skrev:

bibelen er kvinne-nedsettende syns jeg. 

Det ville vært veldig rart om skrifter som ble til for flere tusen år siden, hadde feministisk innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...