Gå til innhold

Skal besøke venninne


knas

Anbefalte innlegg

Vi skal sitte ute i god avstand til hverandre. Men hvordan gjør jeg det med dobesøk? Er det trygt å gå inn i gangen og inn på badet? Og er det trygt å ta imot en kopp kaffe som andre har tatt på først? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, knas skrev:

Vi skal sitte ute i god avstand til hverandre. Men hvordan gjør jeg det med dobesøk? Er det trygt å gå inn i gangen og inn på badet? Og er det trygt å ta imot en kopp kaffe som andre har tatt på først? 

Hvis du er engstelig for å ta i mot kaffe så kan du jo ta med deg egen kaffe på termos. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bruk hennes håndkle! Tror det er et fint tips😉 

Ta med eget el bruk papir, el få ditt eget av henne 👍🏼
Kos dere☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillemus skrev:

Hvis du er engstelig for å ta i mot kaffe så kan du jo ta med deg egen kaffe på termos. 😊

Du, det var lurt! Kaffen min er forresten mye bedre enn hennes! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, usikker skrev:

Ikke bruk hennes håndkle! Tror det er et fint tips😉 

Ta med eget el bruk papir, el få ditt eget av henne 👍🏼
Kos dere☀️

Det var et godt forslag. Tar med litt papir hjemmefra. 👍🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 timer siden, knas skrev:

Vi skal sitte ute i god avstand til hverandre. Men hvordan gjør jeg det med dobesøk? Er det trygt å gå inn i gangen og inn på badet? Og er det trygt å ta imot en kopp kaffe som andre har tatt på først? 

vi er så ensgtelige og redd om dagen (med god grunn), derfor håper jeg du husket på å kose deg også! 🙂 

Anonymkode: 69973...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...