Gå til innhold

Lesestoff om sykdommen min


Kristin M

Anbefalte innlegg

Jeg har en alvorlig diagnose samtidig med at jeg også er glad i å lese og å lære. Så jeg skulle gjerne tenkt meg og lest om psykiatri og spesielt om det problemet jeg har. Jeg synes også psykiatri generelt er veldig interessant, men søkte opp en side for eksempel som jeg måtte være ansatt i helsevesenet for å komme inn. Jeg lurte  på noen tips for bra stoff som går litt i dybden. Blir kanskje litt som å ha et bilderedigeringsprogram til 10 000 kroner når man bare er hobbyfotograf, men hvorfor ikke😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å låne Ulrik Malt sin lærebok på biblioteket? vis den faller i smak, kan du kjøpe den. Alv A. Dahl har også skrevet en bra lærebok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Kristin M skrev:

Jeg har en alvorlig diagnose samtidig med at jeg også er glad i å lese og å lære. Så jeg skulle gjerne tenkt meg og lest om psykiatri og spesielt om det problemet jeg har. Jeg synes også psykiatri generelt er veldig interessant, men søkte opp en side for eksempel som jeg måtte være ansatt i helsevesenet for å komme inn. Jeg lurte  på noen tips for bra stoff som går litt i dybden. Blir kanskje litt som å ha et bilderedigeringsprogram til 10 000 kroner når man bare er hobbyfotograf, men hvorfor ikke😁

Det holder jeg med deg i! 🙂 Anbefaler disse nettsidene

 https://www.napha.no/

https://www.psykiskhelse.no/

Anonymkode: 6416b...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...