Gå til innhold

Har du klappet?


Klumpedumpe

Anbefalte innlegg

Klumpedumpe

På VG er det en klappomat som registrerer og teller antall klapp. Tipper det er 100 stk uføretrygdede som sitter og ikke gjør annet enn å trykke. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
11 minutter siden, Klumpedumpe skrev:

På VG er det en klappomat som registrerer og teller antall klapp. Tipper det er 100 stk uføretrygdede som sitter og ikke gjør annet enn å trykke. 😂

Klapper man for mer trygds?

Anonymkode: 6dffe...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
51 minutter siden, Klumpedumpe skrev:

På VG er det en klappomat som registrerer og teller antall klapp. Tipper det er 100 stk uføretrygdede som sitter og ikke gjør annet enn å trykke. 😂

nope, jeg synes de fortjener mer lønn og status enn et stusselig klapp 

Anonymkode: 9f2b9...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel_doler

Har donert et klapp ja, men det var mest av dårlig samvittighet fordi jeg ikke klappet ute når hele Norge klappet for et par uker siden. 🤔 Ja man skal ikke alltid forstå hvordan hjernen fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Gammel_doler skrev:

Har donert et klapp ja, men det var mest av dårlig samvittighet fordi jeg ikke klappet ute når hele Norge klappet for et par uker siden. 🤔 Ja man skal ikke alltid forstå hvordan hjernen fungerer.

Jeg fikk ikke med meg at Norge klappet en gang. Så det først på TV her om dagen. Dessuten må jeg ærlig innrømme at jeg hadde følt meg rar hvis jeg skulle gått alene ut på verandaen og klappet i et rolig borettslag hvor jeg ikke ville stått side om side med naboenes veranda. Hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel_doler
3 minutter siden, Glitter skrev:

Jeg fikk ikke med meg at Norge klappet en gang. Så det først på TV her om dagen. Dessuten må jeg ærlig innrømme at jeg hadde følt meg rar hvis jeg skulle gått alene ut på verandaen og klappet i et rolig borettslag hvor jeg ikke ville stått side om side med naboenes veranda. Hehe. 

Ser det levende for meg.
Dette fikk meg til å le for første gang på veldig lenge. Takk, det gjorde litt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Gammel_doler skrev:

Ser det levende for meg.
Dette fikk meg til å le for første gang på veldig lenge. Takk, det gjorde litt godt. 

Haha, bra jeg kunne bidra litt. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel_doler
4 minutter siden, Glitter skrev:

Haha, bra jeg kunne bidra litt. 😄

Du bidrar mer enn du tror faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gammel_doler skrev:

Du bidrar mer enn du tror faktisk. 

Det var hyggelig å høre. :) Av og til skammer jeg meg over min aktivitet her på forumet. 

I disse dager må jeg si jeg liker de lekene på åpent forum. Pleier aldri ellers å bli med på slikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel_doler
2 minutter siden, Glitter skrev:

Det var hyggelig å høre. :) Av og til skammer jeg meg over min aktivitet her på forumet. 

I disse dager må jeg si jeg liker de lekene på åpent forum. Pleier aldri ellers å bli med på slikt. 

Det synes jeg ikke du trenger å gjøre og er det noen som sier noe annet så prøv å drit i de. 😊 Dette forumet var litt snillere for 17 år siden men virker likevel som en grei plass å «være».

Ja, jeg tenker det samme som deg med de lekene. Jeg sover jo «aldri» og de er ofte det som får meg gjennom natten nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klumpedumpe
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klapper man for mer trygds?

Anonymkode: 6dffe...aaf

Trygda er god! 👍😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...