Gå til innhold

Poliklinisktime


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Over påske ønsker behandler at jeg møter på poliklinikken på DPS  i stedet for telefontime. Noen flere som har gått fra telefon til oppmøte?

Anonymkode: 748a1...917

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gammel_doler
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Over påske ønsker behandler at jeg møter på poliklinikken på DPS  i stedet for telefontime. Noen flere som har gått fra telefon til oppmøte?

Anonymkode: 748a1...917

Kanskje ikke nøyaktig det du lurer på men jeg prater ikke i telefon og har derfor fått oppmøtetime over påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har fortsatt telefonoppfølging. Behandler sier at retningslinjer fortsatt er mest mulig på telefon/video. Tror mye avhenger av hva regjeringen bestemmer seg for på onsdag.

Anonymkode: 3fdba...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fortsatt telefonoppfølging. Behandler sier at retningslinjer fortsatt er mest mulig på telefon/video. Tror mye avhenger av hva regjeringen bestemmer seg for på onsdag.

Anonymkode: 3fdba...c65

Jeg tror at nå som vi ser det har hatt effekt så vil de ikke våge å slippe opp riktig enda. Jeg har null forutsetninger for å kunne si om jeg føler de har rett eller ikke slik mange lekfolk driver på med. Eller heter det legfolk? Samme det. 

Min psykolog på VOP har ikke ymtet frampå om at det skal gå tilvake til fysisk oppmøte riktig enda. Men jeg har ikke spurt heller da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Over påske ønsker behandler at jeg møter på poliklinikken på DPS  i stedet for telefontime. Noen flere som har gått fra telefon til oppmøte?

Anonymkode: 748a1...917

nei, de fleste som får oppfølging som jeg vet om gjør det med video og kommer til å fortsette med det i hvertfall ut april men mest sannsynlig lenger

Anonymkode: b07b7...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
50 minutter siden, Glitter skrev:

Jeg tror at nå som vi ser det har hatt effekt så vil de ikke våge å slippe opp riktig enda. Jeg har null forutsetninger for å kunne si om jeg føler de har rett eller ikke slik mange lekfolk driver på med. Eller heter det legfolk? Samme det. 

Min psykolog på VOP har ikke ymtet frampå om at det skal gå tilvake til fysisk oppmøte riktig enda. Men jeg har ikke spurt heller da. 

Jeg tror og at vi fortsatt må leve med ulike tiltak, men vanskelig å si før pressekonferansen. 

Anonymkode: 3fdba...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...