AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 Skrevet 6. april 2020 Hei. Jeg har bulimi, og de siste par dagene har jeg følt det som om jeg har en klump i halsen. Nederst i halsen, omtrent akkurat rett over der den gropa er. Det kjennes Akkurat ut som når man har svelget en tablett med for lite vann, og den har klistret seg fast i spiserøret. Har prøvd å drikke mye, men ingen bedring. Det er ikke vondt, bare ubehagelig. Men jeg er litt redd. Jeg har sluttet å kaste opp nå i frykt for at jeg har fått en rift eller noe. Det gjør ikke vondt å spise eller noe, egentlig er det mest ubehagelig når jeg ikke gjør noe. Jeg føler meg frisk. Men jeg er redd for å plutselig dø. Tror du det går greit om jeg bare ikke spyr mer? 😢😣 Anonymkode: 27d7a...193 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 Skrevet 6. april 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har bulimi, og de siste par dagene har jeg følt det som om jeg har en klump i halsen. Nederst i halsen, omtrent akkurat rett over der den gropa er. Det kjennes Akkurat ut som når man har svelget en tablett med for lite vann, og den har klistret seg fast i spiserøret. Har prøvd å drikke mye, men ingen bedring. Det er ikke vondt, bare ubehagelig. Men jeg er litt redd. Jeg har sluttet å kaste opp nå i frykt for at jeg har fått en rift eller noe. Det gjør ikke vondt å spise eller noe, egentlig er det mest ubehagelig når jeg ikke gjør noe. Jeg føler meg frisk. Men jeg er redd for å plutselig dø. Tror du det går greit om jeg bare ikke spyr mer? 😢😣 Anonymkode: 27d7a...193 Noen på nett kan ikke svare deg på dette uten å undersøke deg. ring heller legen din for en samtale . Anonymkode: c2787...739 0 Siter
kupton Skrevet 7. april 2020 Skrevet 7. april 2020 Jeg antar at du har det som kalles globulus. En følelse av å ha en klump i halsen. Det er ufarlig og krever ingen umiddelbar reaksjon, men nevn det for legen din neste gang dere har kontakt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.