Gå til innhold

Rar bevegelse i øynene


Glitter

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurer på noe. Går på orfiril nå en periode for å hindre "rebound effekt av epilepsianfall". Skal ta ny EEG om 1,5 uke og til nevrolog uken etterpå. Skal spørre han da, men kanskje noen har kunnskaper eller erfart det samme. 

Etter anfallene har jeg merket at jeg x antall per dag får sånn "dirring", eller krysning av øynene, eller kanskje begge øynene raskt tvinges til venstre før de går tilbake til normal posisjon igjen. Dette har kommet etter anfallene. Jeg har ingen epilepsidiagnose per nå. 

Kan dette være korte drypp av epileptisk karakter? Eller hva kan det være? Det går veldig raskt over. Skjer på ett sekund eller noe. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...