Gå til innhold

Hva irriterer dere i hjemmene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Til deg som bor med flere...

la oss liste opp ting som er irriterende.

- at det er fascinerende hvor rotete det blir. Føler at ved den minste bevegelse, særlig på kjøkkenet så ser det ut som det har vært Midtøsten der! 
 

- folk som ikke skyller av tallerken sin og setter den enten i vasken eller ned i oppvaskmaskinen.

- når de velger å ikke ta ut av oppvaskmaskinen når de ser den er ferdig eller det er rent der. Lar det altså være opp til andre.

- okkupering av badet. 
- ting som blir slengt på gulvet. Klær, sko, tepper. 

Anonymkode: c6670...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klumpedumpe

Jeg sitter nå her alene uten noen rundt meg. Den eneste underholdninga er nabokjerringa som har satt deg ned for å sole seg. Ingenting jeg irriterer meg over da akkurat, men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Er litt irritert på mannen som går rundt og sier det ser helt jævlig ut her, det syns ikke jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg har faktisk ingen ting å irritere meg over her hjemme 🙂 Det er aldri rot her. Vi er veldig ryddige av oss begge to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Er litt irritert på mannen som går rundt og sier det ser helt jævlig ut her, det syns ikke jeg. 

Jævlig som i gammelt eller stygt design eller rotete? Sistnevnte kan han gjøre noe med

Anonymkode: c6670...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jævlig som i gammelt eller stygt design eller rotete? Sistnevnte kan han gjøre noe med

Anonymkode: c6670...727

Rotete og skittent mener han,sykepleieren sier alltid at det ser bra ut her så han tåler jo ingenting den mannen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Rotete og skittent mener han,sykepleieren sier alltid at det ser bra ut her så han tåler jo ingenting den mannen. 

Han klarer ikke rydde og vaske selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, slabbedask skrev:

Han klarer ikke rydde og vaske selv?

Jo det er han som pleier å støvsuge og vaske her,men han vil at jeg skal gjøre litt også. Men jeg vasker kjøkkendisken hver dag og rydder opp etter meg,vet ikke hva mer han ønsker. Han sier før i tiden gikk jeg etter han når han vasket, sa du glemte her og der. Nå gir jeg faen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Rotete og skittent mener han,sykepleieren sier alltid at det ser bra ut her så han tåler jo ingenting den mannen. 

Men så er jo sykepleieren en møkkasabb selv da

Anonymkode: 85525...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men så er jo sykepleieren en møkkasabb selv da

Anonymkode: 85525...f44

Haha tror du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Haha tror du det? 

Det skrev du en gang hvertfall

Anonymkode: 85525...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det skrev du en gang hvertfall

Anonymkode: 85525...f44

Hva? Nei det kan jeg med hånden på hjertet si at jeg aldri har skrevet :) Han er da alltid velstelt og fin han,og det er sykepleieren fra dagsenteret også. Hun klager heller ikke på hvordan det ser ut her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...