Gå til innhold

Erna er deilig! 😋


Klumpedumpe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har og mine preferanser, men jeg skriver ikke de ned her. Skjønner at dette er ett forsøk på å være morsom, men man skal ikke objektivisere offentlige folk på denne måten, med de adjektivene synes jeg.

Anonymkode: a37f6...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klumpedumpe
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har og mine preferanser, men jeg skriver ikke de ned her. Skjønner at dette er ett forsøk på å være morsom, men man skal ikke objektivisere offentlige folk på denne måten, med de adjektivene synes jeg.

Anonymkode: a37f6...2e9

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå tuller du fælt.

Anonymkode: 0577c...62c

Nei, tuller ikke. Jeg liker damer som det er mye på. Er så godt å ta på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
33 minutter siden, Klumpedumpe skrev:

 

Nei, tuller ikke. Jeg liker damer som det er mye på. Er så godt å ta på. 

Det er slik att damer over 50 ofte kler overvekt. Ellers blir de ofte skrukkete særlig i 60 års alderen, eller hvis de røyker. Med litt fedme så får de ikke rynker. Nå høres jeg sikkert ut som en mannsgris her. Men Erna er veldig velstelt. Det var hun ikke før. Hun har nok en kostbar frisør og make-up person.

Anonymkode: a37f6...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

Jeg har alltid hatt sansen for henne fordi hun snakker klart og direkte. Hun prøver ikke å  score billige poeng. Hun ser bra ut også. Feminin og profesjonell i stilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg har alltid hatt sansen for henne fordi hun snakker klart og direkte. Hun prøver ikke å  score billige poeng. Hun ser bra ut også. Feminin og profesjonell i stilen. 

Jeg har også alltid hatt sansen for henne av samme grunn som deg. Og i disse dager har hun vist seg som en meget god leder,  stødig, trygg og tydelig. Utseendemessig så synes jeg hun er en pen dame. Nå har jeg aldri stemt på hennes parti, men er i dag glad for at det er hun som er leder i disse coronatider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 7.4.2020 den 21.46, Klumpedumpe skrev:

 

Nei, tuller ikke. Jeg liker damer som det er mye på. Er så godt å ta på. 

Erna er en flott dame selv om jeg ikke alltid er enig med henne og regjeringens valg. 

Anonymkode: d60fd...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 7.4.2020 den 23.21, AnonymBruker skrev:

Det er slik att damer over 50 ofte kler overvekt. Ellers blir de ofte skrukkete særlig i 60 års alderen, eller hvis de røyker. Med litt fedme så får de ikke rynker. Nå høres jeg sikkert ut som en mannsgris her. Men Erna er veldig velstelt. Det var hun ikke før. Hun har nok en kostbar frisør og make-up person.

Anonymkode: a37f6...2e9

Ingen regel uten unntak. Ta Siv Jensen f.eks

Anonymkode: 91f57...1bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...