Gå til innhold

Tvangsinnlagt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for at de skal skjønne at jeg trenger friheten min............Kanskje jeg skal lage mye bråk, slik at de blir lei av meg? Eller kanskje jeg skal banke opp behandler, slik at hn blir redd meg, og deretter skrive meg ut? Hva tror dere er best å gjøre? Blir seriøst gal av å være her.............!!!!!!! Vil bare ruse meg i fred... Er det seriøst mye å spørre om?????????????????????

Anonymkode: b4315...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

det er vel egentlig bare å oppføre seg eksemplarisk så slipper du raskere ut og står fritt til å gjøre det du vil med livet ditt :) 

Anonymkode: f606c...7d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for at de skal skjønne at jeg trenger friheten min............Kanskje jeg skal lage mye bråk, slik at de blir lei av meg? Eller kanskje jeg skal banke opp behandler, slik at hn blir redd meg, og deretter skrive meg ut? Hva tror dere er best å gjøre? Blir seriøst gal av å være her.............!!!!!!! Vil bare ruse meg i fred... Er det seriøst mye å spørre om?????????????????????

Anonymkode: b4315...1e0

Jeg synes du utviser en ganske umoden adferd når du bare vil ruse deg uten tanke på hvem som blir påvirket av det 😠. Omgivelsene slik som familie, venner og uskyldige påvirkes av rusede personer. Jeg har vært nabo med rusmisbrukere og var konstant redd og holdt på å ta knekken på meg helt. Innbrudd, sprøyter, branner og alt mulig skjedde da de var ruset og for å skaffe seg penger til å ruse seg. Er det slik du vil andre rundt deg skal ha det? Liker du å gjøre folk redd? Bli voksen og ta imot hjelpen du får og heller erstatt rusen med noe positivt og konstruktivt. 

Endret av aa-k-j
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klumpedumpe

Syns de skal slippe deg ut jeg, så kan du kjøre livet ditt til helvete så mye du vil når du er ute. Bare ikke ram uskyldige. Du kan feks lage deg en gapahuk i skogen og ruse deg i ro og fred der. Si til legen at jeg har sagt det, så slipper du nok ut skal du se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Klumpedumpe skrev:

Syns de skal slippe deg ut jeg, så kan du kjøre livet ditt til helvete så mye du vil når du er ute. Bare ikke ram uskyldige. Du kan feks lage deg en gapahuk i skogen og ruse deg i ro og fred der. Si til legen at jeg har sagt det, så slipper du nok ut skal du se. 

TS er sannsynligvis tvangsinnlagt pga noe annet enn rus. Det skal _mye_ til for å bli tvangsinnlagt i behandling pga rus i dag. Så akkurat nå er det nok noe annet vedkommende må behandles for. 

Ut over det er det jo kun TS og ingen andre som kan velge om hn skal ruse seg eller ikke. TS har åpenbart ikke fått nok enda og da er det ikke noe noen kan gjøre egentlig. Hver og en må nå sitt vendepunkt, og selv da er det å forbli rusfri en svært tøff oppgave med dårlig statistikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den berømte Ingvar Wilhelmsen fortalte at han hadde en pasient med sterk angst for å bli tvangsinnlagt. Hans beste råd gir jeg videre til deg: Oppfør deg som om du er frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Slår du legen så kanskje er du heldig og slipper inn på en sikkerhetsenhet. Da har du i tillegg til å være en dust, havnet hardere inn i systemet. Fatter ikke logikken til TS. Men det er vel mangel på logikk som har ført hen dit hen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns dere skal unngå å svare denne brukeren noe mer. Han har flere ganger blitt spurt HVORFOR han er tvangsinnlagt men nekter å svare vær gang.

Dette er bare et trolleinnlegg, skjønner dere ikke det?

Anonymkode: 45d68...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klumpedumpe
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns dere skal unngå å svare denne brukeren noe mer. Han har flere ganger blitt spurt HVORFOR han er tvangsinnlagt men nekter å svare vær gang.

Dette er bare et trolleinnlegg, skjønner dere ikke det?

Anonymkode: 45d68...708

 

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trolls gonna troll. 

Anonymkode: 9cdef...a90

Tror ikke det er trolleinnlegg. Kan vedkommende trolle om at han er tvangsinnlagt og vil ruse seg kan han vel også trolle om årsaken til tvangsinnleggelse. Er bare å bruke fantasien det eller minimal kunnskap om hvorfor noen blir tvangsinnlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Klumpedumpe skrev:

 

Tror ikke det er trolleinnlegg. Kan vedkommende trolle om at han er tvangsinnlagt og vil ruse seg kan han vel også trolle om årsaken til tvangsinnleggelse. Er bare å bruke fantasien det eller minimal kunnskap om hvorfor noen blir tvangsinnlagt.

Noen troll er latere enn andre. 

Anonymkode: 9cdef...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klumpedumpe
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen troll er latere enn andre. 

Anonymkode: 9cdef...a90

Ikke lat nok til å la være å trykke 21 spørsmålstegn etter hverandre.

Endret av Klumpedumpe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen troll er latere enn andre. 

Anonymkode: 9cdef...a90

Dette er jo ikke første tråd hn lager om at hn er tvangsinnlagt og vil hjem og ruse seg. Samtidig som hn konsekvent unnlater å svare på videre spørsmål rundt innleggelsen. Så helt lat er hn ikke. Mulig det er trolling med mål om å sette rusavhengige i et dårlig lys, men det kan være reelt også. Er det en ting jeg har lært av å være i miljøet så er det at de som har vært rusavhengig i årevis gjerne er manipulerende, de lyver og de har dårlig selvinnsikt. Er dette ekte kan det være at hn ikke har innsikt i egen situasjon. Kanskje hn har havnet i en rusutløst psykose. Ikke uvanlig det. Mange som er i psykose har heller ikke innsikt i å skjønne at de er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...