Gå til innhold

Påskeegg til voksne barn.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Sånn, da har jeg fylt påskeegg til samboers barn og mine 3 barn. Alle 4 er mellom 18-29 😀

Sannsynligvis til mer glede for meg selv enn for dem. 

Flere som fortsatt holder på slik til voksne barn ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

I år blir det ikke siden vi ikke møtes, men opp til nå har jeg fått påskeegg, og jeg er 36.

Anonymkode: 741f6...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg har kjøpt inn godteri ja, men har faktisk ikke sett påskeegg i våre butikker... Så det blir kanskje gule servietter i stedet. "Tranan" pleier å gjemme dem, så de må lete etter dem påskeaften 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blitt i år her heller, pga situasjonen. Men i fjor ble det påskeegg på alle «våre» unge voksne barn med kjærester, for dem som har det, så da ble det 6 egg. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Sånn, da har jeg fylt påskeegg til samboers barn og mine 3 barn. Alle 4 er mellom 18-29 😀

Sannsynligvis til mer glede for meg selv enn for dem. 

Flere som fortsatt holder på slik til voksne barn ?

Jeg gir påskeegg til voksne "tantebarn" i år som tidligere år. Ser ingen tendens til at de vokser fra påskeeggene foreløpig og nå er den yngste 23;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
8 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Sånn, da har jeg fylt påskeegg til samboers barn og mine 3 barn. Alle 4 er mellom 18-29 😀

Sannsynligvis til mer glede for meg selv enn for dem. 

Flere som fortsatt holder på slik til voksne barn ?

Ja. Vår eldste insisterte på det. Litt komisk, men hun vil vel holde fast i noe kjent og kjært. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Flere som fortsatt holder på slik til voksne barn ?

Han som bor her i byen (og som er glad i godteri), får fortsatt. Men vi har aldri hatt noen lek / jakt rundt det, og jeg gjenbruker et gammelt egg (altså "innpakningen").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg har kjøpt inn godteri ja, men har faktisk ikke sett påskeegg i våre butikker... Så det blir kanskje gule servietter i stedet. "Tranan" pleier å gjemme dem, så de må lete etter dem påskeaften 😊

Pleier dere ikke å spare på påskeeggene da? Våre er fra da barna var små (muligens med litt supplering), de begynner å bli litt frynsete, men det gjør ingen ting 🐣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Sånn, da har jeg fylt påskeegg til samboers barn og mine 3 barn. Alle 4 er mellom 18-29 😀

Sannsynligvis til mer glede for meg selv enn for dem. 

Flere som fortsatt holder på slik til voksne barn ?

Våre ungdommer får fortsatt påskeegg, men bare i den grad de er sammen med oss påskeaften, og det er de stort sett. Har fortsatt litt seremoni med påskeskirenn og gjemte påskeegg ☺️. I år blir riktignok påskeskirennet et slags rebusløp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg har kjøpt inn godteri ja, men har faktisk ikke sett påskeegg i våre butikker... Så det blir kanskje gule servietter i stedet. "Tranan" pleier å gjemme dem, så de må lete etter dem påskeaften 😊

"Tranan"?? Hvorfor traner hvis det er det som menes?

Anonymkode: fbd09...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 timer siden, laban skrev:

Han som bor her i byen (og som er glad i godteri), får fortsatt. Men vi har aldri hatt noen lek / jakt rundt det, og jeg gjenbruker et gammelt egg (altså "innpakningen").

Vi hadde jakt da ungene var små, men ikke nå nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma vippset meg penger til påskeegg 😊

Får ikke hvert år, men det hender at det vanker egg på oss voksne barna når vi er sammen i påsken.

Siden vi ikke møtes i år pga ting er som de er, måtte jeg ordne mitt eget egg.

Har fått stort påskeegg på døra av ei venninne, det var veldig koselig. 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke voksne barn, men fyller til min voksne mann ;) Får ikke påskeegg selv da :( Av mine foreldre... Får av mannen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...