Gå til innhold

Tannlege, er den åpen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har fått melding om at jeg har time hos tannlegen den 21 april. Er tannlegene åpen i den tid med tanke på koronaviruset? Noen som vet? 

Anonymkode: df886...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått melding om at jeg har time hos tannlegen den 21 april. Er tannlegene åpen i den tid med tanke på koronaviruset? Noen som vet? 

Anonymkode: df886...3a3

Jeg trodde det bare var akutt-timer nå.

Anonymkode: 4db8e...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, nye regler fra 20. april.

https://www.helsedirektoratet.no/nyheter/regjeringen-videreforer-alle-tiltak-frem-til-20.april

Helsepersonell som tannleger, fysioterapeuter, psykologer og andre kan fra 20. april møte pasientene sine ansikt til ansikt – under én forutsetning: Det må være en bransjestandard for smittevern på plass. Den skal lages av FHI i samarbeid profesjonsforeningene.  

Anonymkode: 4db8e...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde det bare var akutt-timer nå.

Anonymkode: 4db8e...4cd

Jeg også. Og jeg vil helst ikke gå til tannlegen for kun noen røntgenbilder akkurat nå. Og vil helst ikke gå før det er noe akutt i disse tider. 

Anonymkode: df886...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Ring og avbestill for sikkerhets skyld. Men tror nok det er en glipp fra tannlegens side. De skal bare ta akutt pasienter nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, Worrisome Plenty skrev:

Ring og avbestill for sikkerhets skyld. Men tror nok det er en glipp fra tannlegens side. De skal bare ta akutt pasienter nå.

Jeg kommer til å kontakte tannlegen  og avbestille. Blir nok helt feil å gå til tannlegen nå. 

Anonymkode: df886...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
6 timer siden, Worrisome Plenty skrev:

Ring og avbestill for sikkerhets skyld. Men tror nok det er en glipp fra tannlegens side. De skal bare ta akutt pasienter nå.

Det står på internettsiden at ikke-akutte pasienter må vente til krisen er over. Timen er ikke før 21 april. Men det er mulig lurt å avbestille? Jeg vil ikke risikere å bli syk. Jeg har noen hull i tennene men tror ikke det haster å fikse de. 

Anonymkode: df886...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg hadde ringt bare for å være på den sikre siden. Og da sette opp en ny time langt frem i tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 timer siden, Worrisome Plenty skrev:

Jeg hadde ringt bare for å være på den sikre siden. Og da sette opp en ny time langt frem i tid.

Jeg tror jeg gjør det. Har noen hull i tennene men tror ikke det er mer enn noen små hull så jeg tror jeg skal kontakte de å spørre om å utsette timen littegrann. 

Anonymkode: df886...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 timer siden, Worrisome Plenty skrev:

Jeg hadde ringt bare for å være på den sikre siden. Og da sette opp en ny time langt frem i tid.

Spørsmålet er hvor lenge jeg kan utsette det og hvor lenge viruset vil vare.  Men tror at jeg kan utsette det to måneder frem i tid ihvertfall . 

Anonymkode: df886...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...