Gå til innhold

Blødning og blodfortynnende


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en kvinne på 45 som sliter med mye blødninger og samtidig bruk av blodfortynnende pga historikk med atrieflimmer og familiehistorikk med blodpropp.  Gikk på cerazette i 10 år uten å ha mensen, så kom den tilbake igjen det siste året. I februar startet en mens som var hinsides alt jeg har opplevd,  blødde 3-4dl om dagen på det verste.  Jeg endte opp på legevakta pga blodmangel.  Etter litt om og men ble det bestemt at jeg skulee være uten blodfortynnende noen dager for å se om det hjalp,   og så få utført en hysteroskopi, og samtidig få satt inn hormonspiral for å se om det kunne hjelpe.  Nå har det gått 5 uker siden dette....og det blør og blø og blør og blør. Heldigvis ikke like mye som før hysteroskopien, men like fullt for mye..og nå er det påske og legen min har fri. Skjønner ikke åssen dette skal gå jeg.... hvis jeg har et opphold i mine blodfortynnende tabletter,  kan jeg ikke behandles hvis jeg får anfall av hjerteflimmer,  pga fare for blodpropp, så det er valg mellom pest eller kolera dette...  Er det noen andre som har erfaring med blodfortynnende og problemer med blødninger,  og som har opplevd at hormonspiral har hjulpet etter hvert? Uten at man blør i hjel først.... er veldig fortvilet g lei nå, er også isolert pga risikogruppe for corona, så livet er ikke akkurat helt på topp for tiden. 😞

Anonymkode: 0fcf6...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...