Gå til innhold

Tror du på noe overnaturlig?


AnonymBruker

Hva er ditt livssyn?  

10 stemmer

  1. 1. Hva er ditt livssyn?

    • Jeg er kristen
      0
    • Jeg er muslim
      1
    • Jeg er hindu
      0
    • Jeg er gud
      1
    • Jeg er jesus
      1
    • Jeg tror på engler og energier
      2
    • Jeg tror på meg selv
      0
    • Jeg er ond
      1
    • What do you mean I dont belive in god? I talk to him everyday
      1
    • Jeg tror att når vi dør så dør vi. Svisj borte.
      4
    • Jeg vet ikke (agnostiker)
      1
    • Jeg er konspirasjonsteoretiker.
      1


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til.

Anonymkode: 0721d...9d0

Jeg har allerede fått den viktigste informasjonen. Gud og Jesus er ikke allestedsnærværende de er ikke her. Jeg ventet de skulle svare først, men nei da. Så da har jeg allerede motbevist den største religionen. Så Lykke til, var unødvendig. Undersøkelsen har allerede motbevist att gud og Jesus finnes. /da de ikke har svart.

Anonymkode: 2c0e2...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klumpedumpe
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har allerede fått den viktigste informasjonen. Gud og Jesus er ikke allestedsnærværende de er ikke her. Jeg ventet de skulle svare først, men nei da. Så da har jeg allerede motbevist den største religionen. Så Lykke til, var unødvendig. Undersøkelsen har allerede motbevist att gud og Jesus finnes. /da de ikke har svart.

Anonymkode: 2c0e2...434

Ja jøss da, en sånn konklusjon kan du altså trekke utfra seks tilfeldige svar på et bittelite nettforum. Jaja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, Klumpedumpe skrev:

Ja jøss da, en sånn konklusjon kan du altså trekke utfra seks tilfeldige svar på et bittelite nettforum. Jaja. 

Det er sagt med ett glimt i øye. Men det er en kime av sannhet i det. Gud er ikke her, altså er han i hvertfall ikke allesstedsnærærende. Logikk 

Anonymkode: 2c0e2...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klumpedumpe
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sagt med ett glimt i øye. Men det er en kime av sannhet i det. Gud er ikke her, altså er han i hvertfall ikke allesstedsnærærende. Logikk 

Anonymkode: 2c0e2...434

Ja hadde jo vært kult om Gud hadde svart da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, Klumpedumpe skrev:

Ja hadde jo vært kult om Gud hadde svart da;)

Jo, men da hadde sikkert Allah trykket samme boks. Kanskje Odin også, så ville det ikke vært troverdig lengre.

 

For å være ærlig så satt jeg opp de alternativene mest i tilfelle det var noen med stormansgalskap her. Det hender jo folk med paranoia og schizofreni, tror de er Jesus eller gud. Hvorfor skriver du gud med stor g? Er du kristen?

Anonymkode: 2c0e2...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

OK.

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gud & Sønn har svart.

Anonymkode: 87767...099

 

Anonymkode: 2c0e2...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjære gud du som er på DOL, hvorfor er det så mye lidelse i verden? Hvorfor finnes det virus? Hvorfor finnes det sult?

 

 

Anonymkode: 2c0e2...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klumpedumpe
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo, men da hadde sikkert Allah trykket samme boks. Kanskje Odin også, så ville det ikke vært troverdig lengre.

 

For å være ærlig så satt jeg opp de alternativene mest i tilfelle det var noen med stormansgalskap her. Det hender jo folk med paranoia og schizofreni, tror de er Jesus eller gud. Hvorfor skriver du gud med stor g? Er du kristen?

Anonymkode: 2c0e2...434

Fordi jeg har lært det på skolen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære gud du som er på DOL, hvorfor er det så mye lidelse i verden? Hvorfor finnes det virus? Hvorfor finnes det sult?

 

 

Anonymkode: 2c0e2...434

Fordi hele verden er i forfall og ødeleggelse pga syndefallet. Jorden ble skapt perfekt, men da menneskene med sin frie vilje kom inn i bildet, kjørte de verden ut i dass. Det er ikke før i himmelen at alt blir perfekt igjen, og alle som vil kan få del i det. Det eneste menneskene må gjøre for å oppnå det er å erkjenne for Gud at de er syndere som trenger Jesus til å frelse dem. Jesus levde det perfekte livet som ingen mennesker greier å gjøre. Ved å la Jesus frelse seg, blir de tilgitt sin synd og får helt ufortjent og av bare nåde og kjærlighet sine egne liv dekket av Jesu perfekte liv. Jesu perfekte liv blir som en kappe rundt dem av tilgivelse og nåde som beskytter dem mot Guds vrede. 

Anonymkode: 2f222...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...