Gå til innhold

Koronatider og gaver


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal sende gaver til noen barn i familien. De har fødselsdager. Er 4 fødselsdager denne måneden. Er det dyrt å sende gaver? Pga dårlig økonomi så er jeg svært redd for å bruke mye penger og må begrense meg. Noen som har tips om noe som er lett i vekt og greit å sende? 

Anonymkode: d102b...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal sende gaver til noen barn i familien. De har fødselsdager. Er 4 fødselsdager denne måneden. Er det dyrt å sende gaver? Pga dårlig økonomi så er jeg svært redd for å bruke mye penger og må begrense meg. Noen som har tips om noe som er lett i vekt og greit å sende? 

Anonymkode: d102b...790

Aktivitetshefter/bøker. Veier ikke stort og er enkelt og greit å legge i postkassen slik at du slipper å oppsøke postkontoret. Jeg har nettopp selv vært inne på posten.no og brukt digitalt frimerke som jeg betalte med Vipps. Veldig enkelt og greit😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
39 minutter siden, Black and pink skrev:

Vipps

Da blir det veldig lett for at de ser på summen de får. Jeg pleier kun å bruke 50 kr per gave. Dersom jeg skal vipse eller gi gavekort så bør jeg nok gi en viss sum. 

Anonymkode: d102b...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
40 minutter siden, bibben skrev:

Aktivitetshefter/bøker. Veier ikke stort og er enkelt og greit å legge i postkassen slik at du slipper å oppsøke postkontoret. Jeg har nettopp selv vært inne på posten.no og brukt digitalt frimerke som jeg betalte med Vipps. Veldig enkelt og greit😀

Det virker smart. Takk for ideen :)

Anonymkode: d102b...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det virker smart. Takk for ideen :)

Anonymkode: d102b...790

https://www.extra-leker.no/ztringz

Kjøpte nettopp denne til en 6-åring og en 12-åring. Veldig populært for begge. De ble kjempeglade og lekte masse med det. Kanskje husker du også selv enkelte triks og ting man kunne gjøre med en slik snor.

Den veier ingenting og er smal nok til å gå i posten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Jeg sendte to bamser til mitt barnebarn,noen bamser han ønsket seg. Han gikk og snakket om dem hele tiden, dadda og bibbi. Søte bamser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
55 minutter siden, bibben skrev:

https://www.extra-leker.no/ztringz

Kjøpte nettopp denne til en 6-åring og en 12-åring. Veldig populært for begge. De ble kjempeglade og lekte masse med det. Kanskje husker du også selv enkelte triks og ting man kunne gjøre med en slik snor.

Den veier ingenting og er smal nok til å gå i posten!

Takk for godt tips. Jeg mener at en liten sånn gave sendt i posten til tantebarn er helt greit med tanke på økonomien min. 

Veldig glad for tipset.  Og så kan jeg kjøpe frimerker digitalt og ligge den i posten min. Men må jeg kjøpe konvolutt når jeg sender den digitalt? 

Anonymkode: d102b...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
51 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg sendte to bamser til mitt barnebarn,noen bamser han ønsket seg. Han gikk og snakket om dem hele tiden, dadda og bibbi. Søte bamser. 

Godt tips :) . Takk. Bamser veier ofte ikke mye heller. 

Anonymkode: d102b...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for godt tips. Jeg mener at en liten sånn gave sendt i posten til tantebarn er helt greit med tanke på økonomien min. 

Veldig glad for tipset.  Og så kan jeg kjøpe frimerker digitalt og ligge den i posten min. Men må jeg kjøpe konvolutt når jeg sender den digitalt? 

Anonymkode: d102b...790

Hei igjen!

Du trenger ikke egentlig konvolutt, men du kan alternativt pakke gavene inn i gråpapir eller kopipapir som du taper det godt sammen. Tjenesten som Postverket har med å også hente pakker og brev fra kassen din er jo supert i disse dager. Du «bestiller» slik henting inne på nettsidene og så får du til og med en sms når de har hentet det du vil ha av gårde! Snakker om service😉

God påske til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal sende gaver til noen barn i familien. De har fødselsdager. Er 4 fødselsdager denne måneden. Er det dyrt å sende gaver? Pga dårlig økonomi så er jeg svært redd for å bruke mye penger og må begrense meg. Noen som har tips om noe som er lett i vekt og greit å sende? 

Anonymkode: d102b...790

https://www.posten.no/sende-motta-hjemmefra?gclid=EAIaIQobChMI8pjsopre6AIVQ6gYCh0y7A9NEAAYAiAAEgLAOfD_BwE&gclsrc=aw.ds

posten henter gratis

Anonymkode: 9e39e...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, bibben skrev:

Hei igjen!

Du trenger ikke egentlig konvolutt, men du kan alternativt pakke gavene inn i gråpapir eller kopipapir som du taper det godt sammen. Tjenesten som Postverket har med å også hente pakker og brev fra kassen din er jo supert i disse dager. Du «bestiller» slik henting inne på nettsidene og så får du til og med en sms når de har hentet det du vil ha av gårde! Snakker om service😉

God påske til deg!

Høres veldig greit ut. Takk for råd  :) . Jeg gjør det nok slik så slipper jeg å gå innom posten i disse korona-tider :) . Takk så mye for kjempebra ideer. God påske til deg :)

Anonymkode: d102b...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...