Gå til innhold

Annonser som popper opp.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skrudde av min online beskyttelse nå for å se, og mye av annonsene virker være fra google. Er du logget inn på en google konto så kan du velge om annonsene skal være brukertilpasset eller ikke. https://adssettings.google.com/authenticated

Skru av det så vil du få mer tilfeldige annonser, men det er også andre leverandører av reklamer da som sikkert også følger etter deg online og prøver å gi deg reklame de tror du vil la deg påvirke av.

Evt, så finnes det browser addons som skjuler mange annonser, men da tjener ikke websidene penger på annonser da om alle bruker slikt, så det er jo noe en får la sin egen etikk og moral styre. ;) 

Anonymkode: d6e84...46f

AnonymBruker

Noen annonsører forfølger deg i ukesvis om du besøker sidene deres. For eksempel var jeg innom en klokkeprodusent kalt Baltic her for noen dager siden, de forfulgte meg i dagevis. Men jeg fant nå ut hvordan jeg kunne skru av ved å trykke den trekanten øverst i banneret.

Anonymkode: 47f30...18c

AnonymBruker
20 minutter siden, erik123 skrev:

Øverst i banneret, hva er det? Hvor finner jeg det? 

på reklamen (min) er det en trekant øverst til høyre, trykk på den og "hvorfor får jeg denne reklamen", så vil den vise deg hvorfor, har du google konto (f.eks youtube konto du er logget inn på) kan du endre innstillingen der og skru dette av så du får tilfeldige annonser (fra google) istedenfor rettede annonser.

Anonymkode: d6e84...46f

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...