Gå til innhold

Jeg har et barnslig spørsmål, men er å være fra bygd turnoff?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler jeg ikke er spennende for folk og kjærestemateriale for mange menn fordi jeg er fra bygd. 

Anonymkode: 6cef9...ca4

Finn en mann fra bygda.

Anonymkode: 01138...de1

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler jeg ikke er spennende for folk og kjærestemateriale for mange menn fordi jeg er fra bygd. 

Overhodet ikke. Men mindreverdighetskompleks kan være litt turnoff.

AnonymBruker

Nei, det har jeg aldri hørt før. Her i Oslo er det jo mange innflyttere fra bygda, og de sees vel ikke på som mindreverdige partnere. 

Kanskje for mange år siden. 

Anonymkode: bdaee...dec

Annonse

Nicklusheletida
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, jeg tenker motsatt jeg 🙂 Jeg er fra bygda og kjæresten er vokst opp i tykkeste Oslo. Det må jo være spennende å være sammen med meg 😜🤣Jeg har nemlig vokst opp med så mye flott natur jeg har det travelt med å vise han. 

AnonymBruker

Tror det er mer bygdefolk som er drittlei byfolk. Byen er jo en smeltedigel, der folk fra både hele Norge, og resten av verden bor.

Det er mye Oslo hat rundt i landet, har jeg inntrykk av.

Anonymkode: bdaee...dec

AnonymBruker
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er heldigvis bare tull :) 

Anonymkode: f780e...6da

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...