Gå til innhold

Sint mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg sliter i forholdet med mannen min. Vi har to små barn sammen. Føler han forventer altfor mye av meg.f eks hvorfor skal jeg lage lunsj til han? Kan han ikke gjøre det selv? Han er en god far , men føler vi har veldig forskjellig syn på oppdragelse. Han driver med navne kalling med barna feks. Og jeg synes det er å sette et dårlig eksempel. Det verste er humøret hans. Vet aldri hvor jeg har han. Plutselig kan han bli skikkelig sint over småting feks tape i et playstation spill. Det er så utrolig slitsomt. Ikke går det an å ta det opp med han heller uten at det blir krangling. Jeg er psykisk syk, og er nok ikke bare lett å leve med. Men føler at forholdet gjør meg verre. Han jobbet i utlandet et år, og det var veldig deilig. Vet ikke hva jeg skal gjøre... noen råd?

Anonymkode: 63c73...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter i forholdet med mannen min. Vi har to små barn sammen. Føler han forventer altfor mye av meg.f eks hvorfor skal jeg lage lunsj til han? Kan han ikke gjøre det selv? Han er en god far , men føler vi har veldig forskjellig syn på oppdragelse. Han driver med navne kalling med barna feks. Og jeg synes det er å sette et dårlig eksempel. Det verste er humøret hans. Vet aldri hvor jeg har han. Plutselig kan han bli skikkelig sint over småting feks tape i et playstation spill. Det er så utrolig slitsomt. Ikke går det an å ta det opp med han heller uten at det blir krangling. Jeg er psykisk syk, og er nok ikke bare lett å leve med. Men føler at forholdet gjør meg verre. Han jobbet i utlandet et år, og det var veldig deilig. Vet ikke hva jeg skal gjøre... noen råd?

Anonymkode: 63c73...872

Ja, ikke finn deg i det. La ham skjønne at han ikke kan ta deg for gitt og at han mister deg til slutt hvis han gir for mye blaffen.

Du trenger ikke buse ut med det, men hvis du står opp for deg selv og snakker tilbake uten å vike, så kommer kanskje budskapet gjennom etter hvert.

Jeg er enig i at parterapi er bra. Utrolig nok er det mange som ikke oppfatter det hintet heller. De tror de kan si nei til parterapi og våkner først når partneren går. 

For å avslutte litt positivt tror jeg det går an å snu et forhold. Bare ta ordentlig tak i det før det går for langt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, er enig i at parterapi kanskje hadde vært tingen. Men han mener forholdet vårt er bra. Skulle egentlig ønske han kunne gå sinnemestring eller noe sånt. Er så lei av å gå på nåler rundt ham. 

Anonymkode: 63c73...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...